Kent er hier iemand een niet te dure carroserie (west vlaanderen) om de bovenkuip bij te werken en te spuiten ? Is wel gene gewone lak maar wit parelmoer
Shit happens

Moderator: GVN

Ja gelukkig wel hebben men 2 blonde duiveltjes het er zonder schrammen vanaf gebrachtZapruderGS schreef:Blijkbaar toch goed afgelopen voor de dochters. Da's 't voornaamste. Succes met het herspuiten.
Wie dat hen dat geleerd heeft ? T,is ook blond, 1,62m en weegt ongeveer 50 kg, ge moogt 2 keer radennonkel moto schreef:en wie heeft hen dat geleerd om op die motor tezitten??...........juist........zodus voor jou ook twee weken geen tv/pc![]()
De schade is idd niet echt groot en in feite moeilijk zichtbaar, maaaaaaaar ik ben daar heeeeeel ambetant van en IK weet dat er lakschade isMarc Gs schreef:Ik weet uit ervaring dat parelmoer herspuiten meestal bij het eindresultaat een kleurverschil te zien is.
Zo als ik op de foto zie is de schade beperkt en zou ik eens proberen met een zelfklever op te plakken.
In de autohandel kon je vroeger en waarschijnelijk nu nog ,alle kleuren kopen om over kleine schadeplekken te kleven.
Het moet daarom niet hetzelfde kleur te zijn ,en met een beetje fantasie kan je een proper en goedkoop resultaat bereiken.
Groeten v Marc
Wel, moest ik er 15 jaar jonger van zijn geworden zou ik ook ni zagenMidlifeCruise schreef:mijn dochters mogen direct mijne tuffer tegen de grond gooien, mocht ik dan ook gelijk 15jaar jonger zijn.
Zo'n handtekening moet je koesteren!