Iemand een idee over de volgende vraag, heb zojuist mijn R1150RT gaan halen en ik weet nog niet goed op welke hoogte ik het zadel zou plaatsen. Er staat een verhoogd windscherm op en ik meet 1,80m.
Alvast bedankt voor de reacties
Moderator: GVN
Ik ga het eens gebruiken.tommyvdv schreef:ideale zithoogte weet je maar als je er een testrit mee gedaan hebt.
Maar voor de extremen eruit te halen kan je alvast dit gebruiken: http://cycle-ergo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ooit eens tegengekomen en vond het precies nog handig

Ja hoor, klik maar eens HIERBSH schreef: ps: is hier ook een voorstel topic voor nieuwe forumleden?
jovdt schreef:Zit eigenlijk al jaren met dezelfde vraag en ook een beetje met een wrang gevoel....Je kopt een motor van bijna 20 000euro . hij wordt geleverd en rijden maar...Zelf wat uitproberen ruit hoger lager,maar veel verder komen we niet.Wanneer je bij een degelijke fietshandelaar een fiets koopt van een 3000 euro word je volledig nagemeten en alles wordt aangepast op je persoonlijke lengte...Nu weet ik ook wel dat dit niet echt mogelijk is bij een motorfiets maar naar beenlengte ,been hoek en eventuele voetsteunverlagers-verhogers zou toch wat meer info mogen gegeven worden....idem wat stuurhoogte en hoek betreft.Of zie ik het verkeerd?