Flitspalen..

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

jeffie©

Bericht door jeffie© »

http://www.xs4all.nl/~digirini/contents/gps.html
op deze site staan files met bijna alle campings uit europa en een programma om deze files om te zetten voor garmin, ook flitspalen in buitenland (duitsland oostenrijk zwitserland nederland frankrijk) :!: :!:

maar ik vind nergens een file met de belgische flitspalen, kan iemand mij die mss mailen, alvast bedankt
Jef

B_R_M_C@hotmail.com
Panther

Bericht door Panther »

jeffie© schreef:maar ik vind nergens een file met de belgische flitspalen, kan iemand mij die mss mailen, alvast bedankt
kijk HIERdan eens
Nolle

Bericht door Nolle »

peter00000001 schreef:
jeffie© schreef:maar ik vind nergens een file met de belgische flitspalen, kan iemand mij die mss mailen, alvast bedankt
kijk HIERdan eens
hallo,
ik heb die file dus gedownloaded , maar hoe intregeer ik die waypoints in mijn bestaande routes ?
vr gr,
Arnold.
Panther

Bericht door Panther »

Nolle schreef:hallo,
ik heb die file dus gedownloaded , maar hoe intregeer ik die waypoints in mijn bestaande routes ?
vr gr,
Arnold.
Heb het zelf nog niet geprobeerd maar naar het schijnt moet je die doorzichtige kaart naar je GPS dowloaden en dan zou je de flitspalen moeten zien. Blijkbaar zou het enkel werken in je GPS omdat je daar meerdere kaarten tegelijk kunt activeren en in Mapsource niet.
Plaats reactie