LucH schreef:Vandaag ook eens naar Lievens gebeld om te vragen naar het officiële BMW advies als je plat rijdt met de Classic... "Touring Assistance bellen en niet aan prutsen!" Leuke jongens die van BMW.... Is dat hun interpretatie van "Unstoppable"???
Bij Wunderlich volgend product gevonden dat ook zou werken voor banden met binnenbanden:
http://www.wunderlich.de/shopart/552402 ... chtgel.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Iemand al ervaring mee?
Er zouden ook binnenbanden bestaan die niet lek te krijgen zijn maar die bestaan blijkbaar niet in de juiste maat en zijn niet geschikt om er aan hoge snelheid mee te rijden...
Thanks
Luc
Er zijn 4mm dikke binnenbanden, maar die worden voor enduro/cross gebruikt. Ongetwijfeld is er wel eentje die past, maar dit zal je voorwielbalancering geen goed doen vermoed ik, is een pak zwaarder dan de standaard.
Nen bib mousse zou ik er nie insteken
Persoonlijk zou ik me niet te veel zorgen maken, je hebt pech gehad met die lekke band, maar de meeste lekke banden (tubes) zijn perfect te herstellen met zo'n busje (zelf al een paar keer voorgehad). En scheuren ed kan je ook op een tubeless band niet herstellen.
Mijn advies is ofwel spuitbusje mee ofwel preventief die smurrie erin spuiten. Als je voor de smurrie gaat, zou ik wel 1 keer per jaar of minstens toch als je van band veranderd ook de binnenband verwisselen. En als je dat spul in je band doet, direct een eindje gaan reijden en zorg dan wel dat je ventiel niet dichtgaat zitten, kan ook al eens voorvallen.
De houding van BMW is idd een beetje kinderlijk, de service card lost alles op, dat je ondertussen uren stil staat en je trip (of zelfs je reis) verknoeid is, zal hun een zorg wezen, ze hebben je geld toch al ontvangen.....
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project