Afhankelijk wat ik uiteindelijk bij moet leggen, zal het er een uit de periode 2004-2007 worden.
Het aantal km wat de GS gelopen mag hebben ligt tussen de 40.000 en de 70.000 km.
Waar ik moet ik speciaal op letten bij GS'en uit die periode?
Moderator: GVN
.Als je zelf je onderhoud wilt doen, kan je beter een een 1150 kopen dan een 1200
Heb hier iets in huis dat me altijd de les leest, kan da ook dienenDanny schreef: Een forummisvatting allicht, een 1200 scheelt nieveel van een 1150 dus buiten 't feit dat je iets in huis moet halen om uit te lezen is 't voor mij allemaal dezelfde koekLaat je niet afschrikken
We kunnen elkaar de hand schudden, hier hetzelfde. Ach, wat zou je zonder moeten beginnen? En uh ..... alle verandering is geen verbetering zeggen oude wijze mannen toch?RBee schreef:Heb hier iets in huis dat me altijd de les leest, kan da ook dienen![]()
Ik ken de situatie in NL niet, maar in belgie kan je prachtige K's vinden voor zeer weinig geld, echt goed liggen ze niet in de markt. Als je al een handelaar hebt die hem wil overnemen (ook zeldzaam) voor een goeie prijs zou ik daar toch es serieus over nadenken....KLT-SE schreef:GS[A]ers
Die staat te koop op marktplaats.nl voor € 3.300,-, ik heb één te laag bod ontvangen![]()
is helaas normaal, de mijne was van 2005, nooit in de pekel gereden maar voorkant blok ook geoxideerd - afbladerende verf.KLT-SE schreef: Ik heb al een GS 1200 of 8 bekeken, er zijn er nog al wat met corrosie aan het motorblok en achterste wielnaaf en soms ook op de velgen.
Is dat een bekend probleem? (op mijn K uit '94 vind je nagenoeg geen corrosie)
Ik sprak net nog een GSA 2006 rijder, die niet in de pekel rijdt, maar toch ook last van corrosie aan zijn moto heeft