Stond DSC niet voor "Dynamische Stabilitäts Control" ?JüRgen schreef:
DSC (digitale stabiliteits controle)
GSven
Moderator: GVN
Zou je hieraan kunnen ontsnappen? De politie-auto staat op de plaats van de val.J-P schreef:Was het niet eenvoudiger geweest voor dat groepje om gewoon niet te vallen en te anticiperen op slik?

Dat is helemaal waar. Je kunt inderdaad niet altijd 100% bedacht zijn op alles. Dat heb ik zelf ook nogal eens meegemaakt. Allez, kzal onze man uit Bazel er nog eens bijhalen, dat voorbeeld wil hij vast nog eens aanhalen. T`m is verdacht stil nu.Relax schreef:Over dat anticeperen praten we naast elkaar: ik bedoelde het constant bedacht zijn op die situatie, wat je niet steeds kan zijn, da's gewoon menselijk en trouwens inherent aan motorrijden.
Relax J-P, ik ben zelf ook al vaak genoeg tegen de grond gegaan, 1 keer zelfs met 2 jaar revalidatie en een schouderprothese als gevolg, daar wordt ik dus nog elk moment vd dag aan herinnerd. Ik zit ook op +500.000km op 22 jaar, dus ik rij echt niet rond de kerktoren of zo. Ik vond uwe commentaar op de Jef zijn ongelukkig voorval alleen een beetje cru, vandaar dat ik U even herinnerde aan het feit dat we allemaal wel eens een foutje kunnen maken, of we nu 5000 of 900.000km in de wielen hebben. En ik heb trouwens al heel ervaren rijders onderuit zien gaan in de situatie die Jef tegenkwam, dankzij loonwerkers die aan alles (letterlijk) sch**t hebben.J-P schreef:
Daarbij, Dirk, mag ik vragen naar het genot wat die specifieke gebeurtenis jou verschaft? Het is reeds de tweede keer dat je ermee komt namelijk, het zit je blijkbaar wel hoog.Wie veel rijdt kan veel overkomen he, door maar een beetje thuis achter de geraniums te blijven zitten zal het niet gebeuren. Ik heb nu een kleiene 900.000 kms op de motor, en ik leer nog elke dag, Dat zouden meer mensen moeten doen.
Rakthi schreef:Ha, hij wil wel dat de boeren/stad het verkeersregelement naleven, maar als hij zelf geflitst word aan 71 in een 50 km zone reclameert hij en is em niet bereid de 150 euro te betalen.
Hé J-P, 't is ook nooit goed bij U héJ-P schreef:Nee aub niet. Ik hoef niet zonodig schadevrij rijden. Heb afgelopen zondag nog de XT350 vol in de bagger op z`n kant gelegd, koppelingshandel gebroken, mag dan ook niet meer. Plezier mag geld kosten!
Overigens, het was cru en zo was het bedoeld. Geen zelfreflectie als motorrijder kan dodelijk zijn, volgende keer heeft de Jef minder geluk omdat `m altijd zou blijven denken dat het niet aan hem ligt.
Beste allemaal, amaai zo'n levendige schrijfsels!Xa4 schreef:oeioei ... kga precies dringend es moeten vallen
Ehh, wel dat staat hier zelle: KLEINE BOETE KANDirk Pauwels schreef:Rakthi schreef:Ha, hij wil wel dat de boeren/stad het verkeersregelement naleven, maar als hij zelf geflitst word aan 71 in een 50 km zone reclameert hij en is em niet bereid de 150 euro te betalen.
???? Wie zegt da???? Heb ik nergens gelezen???? Zou het kunnen dat je mss een landbouwer bent, heeeel toevallig mssAls ik geflitst wordt draai ik daar voor op, da's simpel. Als een vrachtwagen diesel verliest en jij gaat onderuit over het dieselspoor, wil je dan de schade niet verhalen op de vrachtwagen eigenaar? Of zeg je: eigen schuld, had ik maar niet in 't dieselspoor moeten rijden. Da's net hetzelfde als het modder spoor vd landbouwer zenne....
Maar OK, khoop dat je nooir over het modderspoor van uwe gebuur onderuit gaat hé.
Dan heb je er totaal niets van begrepen... ik ben door schade en schande wijzer geworden en hoop dat anderen die fouten niet hoeven maken. Een van die fouten was gebrek aan zelfreflectie.scooterke schreef:Waarschijnlijk is JP geboren met ne moto tussen zijn benen. Dus laat iedereen maar alles lopen op 'tstraat das voor JP geen probleem.