Ik heb dus een rt 1150 gekocht bij een handelaar in antwerpen , weet niet of ik de naam hier mag zetten
Maar voel mij dus wel een beetje gekloot , ik ben na de aankoop een s langs geweest bij mijn vaste garagist en die
maakte mij dus niet zo blij .
Hij vroeg mij wat er aan de motor gedaan was bij aankoop , volgens de handelaar was er dus een groot onderhoud gedaan .garagist gaat rond en zet hem in gang , ralentie veel te hoog , dus kleppen stellen en afregelen , achterband nog net 1,6 mm profiel , net genoeg wettelijk , maar niet de bedoeling eigenlijk zo , remmen achter op tot het ijzer bijna op
Mijn garagist vind dat een zichzelf respecterende handelaar een motor zo niet laat buiten gaan
Hij gaat nog es rond en ziet het nummerplaat met de reclame van de handelaar , wie hij dus kende
Ai niet goed dus , nu kwam het , nu blijkt dat mijn garagist nog al klanten gehad te hebben die daar een motor gekocht hebben
En blijkbaar als men daar gaat onder garantie men toch de uren moet betalen , nu weet ik niet of dat de normale gang van zaken is
jullie kunnen nu wel zeggen dat je zulke dingen ook zelf zou moeten zien , maar je kent dat he hij ziet er goed uit en je denkt ok een handelaar en een jaar garantie he
Dus motor staat nu bij mijn garagist om de makementen bij te werken , hetgeen ik beter vond dan daar in discussie te gaan in antwerpen
tot zo ver mijn begin met mijn rt