België-Albanië en alles ertussen met een GSA...

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
00-SEB-00

België-Albanië en alles ertussen met een GSA...

Bericht door 00-SEB-00 »

Ik was onderweg voor een 3,5 maand durende reis met mijn vrouw, beide op iets anders dan een Beemer en haar motor heeft het uiteindelijk begeven na Rusland en Oekraïne, dus ben ik terug gereden naar huis, de GSA uit de garage gepakt en de dag erna terug vertrokken naar de Balkan, alleen and a happy man! Toen nog met gewone banden, ondertussen heb ik de ultieme band gevonden wat mij betreft voor mijn manier van reizen en rijden, de K60...

Foto's zijn leuk, maar een filmpje is toch altijd nog wat leuker en dus bij deze een kleine compilatie van 10min die de volgende landen en streken in beeld brengt:
Frankrijk-Zwitserland-Lichtenstein-Italië-Slovenië-Kroatië-Bosnië-Montenegro-Albanië-Kosovo-FYROM-Griekenland-Bulgarije en Servië.

O ja, in Juni vertrek ik naar Mongolië met de GSA via Irak, Iran, Afghanistan en alle andere 'stans... ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=Bk-e9QMcLos[/video]

Seb
http://www.wanderingsouls.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ADVrider & HU member
luc boxer

Re: België-Albanië en alles ertussen met een GSA...

Bericht door luc boxer »

Super mooi Seb, maar gerust nog maar wat filmpjes met plezier naar gekeken. :cheers:
Eddy1966

Bericht door Eddy1966 »

Echt mooi gemaakt :razz:
R1200GSA LC 2015
00-SEB-00

Bericht door 00-SEB-00 »

thx... ik wil er nog wel maken, maar ik zit nu in Thailand rond te trekken op een scooter... is eens wat anders dan een GSA!

Trouwens, de beste dag was de overtocht op Lake Komani in Albanië waar we de GSA op de "boot" gezet hebben. prachtige omgeving en geen toeristen, alhoewel bijna heel Albanië toerist vrij is... Ik zal binnenkort als ik terug thuis ben ook eens wat foto's zoeken en posten. Het zou wel handiger zijn om minstens met twee rond te reizen, nu is het steeds afstappen alles instellen, er een keer of twee voorbij rijden terug oppikken... en soms heb ik er gewoon geen zin in en dan heb ik van andere echte mooie stukken geen beeldmateriaal.

Dus als iemand zin heeft om mee naar Mongolië te gaan... hint hint...
ADVrider & HU member
Harald

Bericht door Harald »

Geweldig.
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

Bedankt om te delen, heel mooie omgeving. Is algemeen geweten dat ex-Joegoslavia een pareltje is, moet er ook dringend is naartoe geraken.

Enneuh, je Mongolïe dinges, al iets uitgewerkt, ben eventueel wel nieuwsgierig om te horen :wink:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
00-SEB-00

Bericht door 00-SEB-00 »

Ja, in grote lijnen heb ik alles al uitgewerkt.

Ik ga eerst naar de horizonsunlimited meeting in het VK het laatste weekend van mei en maak daar mijn officiële start van...
Dus van het VK richting Roemenië, want daar zijn een aantal wegen die ik nog absoluut wil gedaan hebben en daar is het dit jaar niet van gekomen, niettegenstaande dat ik 30.000km enkel op "verlof" met de moto gedaan heb. Van Roemenië naar Oekraïne, het was daar echt geweldig en de streek van Sevastopol voor dezelfde reden als Roemenië nog te doen. Dan naar Volgograd (Stalingrad), afzakken naar het zuiden naar Georgië en de Caucasus, Turkije in, Irak binnen, Iran tot het ZO en dan terug naar het noorden Turkmenistan binnen en dan naar Afghanistan, dan de Pamir gaan rijden dus Tajikistan & Kyrgyzstan en een ommetje door Oezbekistan om dan in Kazachstan te eindigen. Van daaruit Rusland terug binnen naar Mongolië met Ulaan Bator als keerpunt, naar het noorden terug in Rusland en Lake Baikal doen, en dan de moto op de trein en mezelf op de trans siberia naar Moskou. Daar terug met de moto naar de EU rijden, en als het even kan Wit Rusland meepikken...

Waarom ik het stuk van Irkutst naar Moskou niet rij? Omdat het gewoon tering saaie baan is die altijd rechtdoor gaat voor 1000den km's waar je niks aan hebt. En dan lijkt me de trein leuker. Heb al gegevens van een "fixer" om de moto op een goederentrein te krijgen voor een betaalbare prijs.

Binnenkort maak ik een mooi plannetje met lijntjes etc, maar ik ben eerst aan het kijken in welke volgorde ik welke visums moet aanvragen om er al zoveel mogelijk op voorhand te hebben en de CDP voor Iran te regelen. Als je écht interesse hebt, stuur me maar een PM of zo, dan komen we eens samen desnoods en leg ik je "het plan" uit.... ;-)
ADVrider & HU member
Dumè

Bericht door Dumè »

Bedankt, 10 minuten van genoten.
BMW R1200GS
BMW F650GS Dakar
BMW K1100LT
Yamaha XTZ750 Super Ténéré
Yamaha XT600 Ténéré
Relax

Bericht door Relax »

Geweldig. Vooral de tweede versie van de bocht.
I respect your opinion. But I don't give shit.
mecapuet

Bericht door mecapuet »

Prachtig... :wink:

Gr, meca.
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....
Zeppe

Bericht door Zeppe »

nice.. :grin:
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)

"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
GSrijder
Contacteer:

Bericht door GSrijder »

Prachtig, adembenemend en professioneel gemonteerd filmpje. verveelt geen seconde.
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
00-SEB-00

Bericht door 00-SEB-00 »

Bedankt!
Zo professioneel is het nu ook weer niet hoor... al is het soms wel heel vermoeiend en tijdrovend om steeds af te stappen en alles in te stellen en dan er weer voorbijrijden en terugkomen en weer afstappen etc...
ADVrider & HU member
Krisis

Bericht door Krisis »

WOOOOW !!
Yamaha XT125 - Yamaha XT 500 - Honda Shadow 1100 - Suzuki DR800BIG - BMW R850R - BMW R1100GS - BMW R1100R - BMW R1150GS Adv - BMW R1200GS LC
Lid BMW Motor Club Vlaanderen
Plaats reactie