Maar onderweg kreeg ik via de Scala-rider van Brigitte door dat het gepiep in haar achterwiel terug gekomen was.

Ik had hier op het forum al veel gelezen en gehoord van den Danny in Zandhoven, maar nog niet kennisgemaakt met hem. Via via, de Mil gecontacteerd, en die heeft mij dan het telefoonnummer van Danny doorgegeven. Hem opgebeld, en het probleem uitgelegd. Niettegenstaande hij feitelijk wel zijn bezigheid had, maar omdat we niet ver van hem waren, was hij bereid om toch efkens te kijken naar dit probleem.
Zijn oor te luisteren gelegd, was hij van het gedacht dat het hoogst waarschijnlijk in de remmen zat. Het was niet de cardan ofzo.Hij stelde voor om alles van binnen te reinigen met cleaner. Dan zou de kans groot zijn dat het opgelost was.
Thuis gekomen, dit gedaan. Het wiel eraf gehaald, en alles van binnen goed ingespoten. Het wiel terug erop, dan ronddraaien, dan... "piep.... piep... piep...". Het was iets minder, maar nog steeds daar.
Den Danny opgebeld, uitgelegd. En nu is het zo dat hij er volgende week gaat naar kijken.
Nu zijn we er toch redelijk gerust in, dat we zonder gepiep in vakantie kunnen vertrekken.
Grtz, Mon & Brigitte