Reizen met kids 2: USA

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
LievenRT
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 jun 2012, 20:46
Locatie: Schelle

Reizen met kids 2: USA

Bericht door LievenRT »

Sinds 2003 was ik beginnen sparen om " De reis van mijn leven" te rijden 8-)
Samen met 2 vrienden zouden we de "Route 66" gaan doen, met de http://www.usamotorreizen.nl" onclick="window.open(this.href);return false; hadden we genoeg documentatie om van te watertanden :-P :drunken:
In de loop der jaren groeide de rekening aan en af ook(shit) :evil: omdat we geld nodig hadden voor gezins-aankopen, ja dat moet ook als is gebeuren hé
Omdat mijn ouders met 2 jaar verschil kwamen te overlijden, het huis verkocht en de spaarcenten verdeeld voor 3 kinderen
Kwam er plots schot in de zaak om wat te ondernemen om deze reis te doen, het was geen aprilvis :nemo:
Intussen konden onze vrienden allebei spijtig genoeg niet mee vanwege verbouwingswerken(shitshitshit) :no: :no: tzal voor een andere keer zijn hé
Mijn dochter Sofie zei dat dit jaar haar laatste schoolvakantie was en of we dit jaar de reis konden maken maar niet de "Route 66" maar wel de "Western Highlights" Ikke direct in dat magazine gaan kijken en ik was direct akkoord, dit was een betere toer om dat er bijna alle mooiste "National Parcs" te bezichtigen waren
Sofie wou nog iets belangrijks en dat was dat ze een goede zitplaats had, dus was een GoldWing de beste keuze
Ons Sofie stuurde een mail en er kwam een paar dagen erna een positief bericht dat we nog mee konden, alle papieren ingevuld en geboekt voor 1 juni
Greetz, Lieven

BiezonderMooieWege in men drome
P-man
Berichten: 493
Lid geworden op: 27 dec 2004, 23:54
Locatie: Herent

Re: Reizen met kids 2: USA

Bericht door P-man »

Praise the lord, Lieven.
Juni...
Hoeveel keer is dat nog slapen?
Joshua
Berichten: 58
Lid geworden op: 20 feb 2013, 21:45
Locatie: Texas van Belgie

Re: Reizen met kids 2: USA

Bericht door Joshua »

Eerste klasse !! En id praise the Lord !
LievenRT
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 jun 2012, 20:46
Locatie: Schelle

Re: Reizen met kids 2: USA

Bericht door LievenRT »

Ik ben een leek op pc gebied :oops: ons Sofie is weg en ik weet niet eens hoe je een foto bij een bericht moet zetten :oops: :oops: :oops:
Greetz, Lieven

BiezonderMooieWege in men drome
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Reizen met kids 2: USA

Bericht door John »

Da's simpel hé zeg! Gewoon dienen foto in je scherm duwen en klaar is kees! (wel als je bezig bent met je typen in de betreffende topic)
















én?? gaat da lukken?
LievenRT
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 jun 2012, 20:46
Locatie: Schelle

Re: Reizen met kids 2: USA

Bericht door LievenRT »

De reis is spijtig al voorbij :cry: maar deze kunnen ze niet meer afpakken :-P
Ik kan eindelijk een verslag maken :-P Sofie had veel werk om de foto's op een DVD en plakboek te zetten en dat alles na het werk hé, ik moest er niks van aantrekken :roll:
April
Dag na de boeking eerst nog aankopen doen van jethelmen, jas en broek voor Sofie, motorschoenen en vingerloze handschoenen voor mij, en extra zonnebrillen, verplicht in de USA
Moeder de vrouw heeft vliegangst, dus deze kan niet mee :-|
Mei
2 weken voor vertrek komen de vliegtickets, we gaan echt op reis naar een ander continent :grin:
Dag 1
Schoonbroer Jan en mijn vrouw Monique doen ons weg naar Schiphol, daar ontmoeten we de reisleiders Berry en Jacko en nog een klein aantal meerijders, Stefan, Joost en Raymond, is dit onze groep, nee er zijn er nog 4, een Duits koppel, Norbert en Christina en 2 Engelsmannen, Paul en Neil zijn al in Los Angeles
We zitten in een 737 van KLM Afbeelding Afbeelding voor een trip van 12 uur, we worden goed verzorgd door de stewardessen, af en toe een drankje, een paar keer eten, eens rondlopen, zelfs een heet doekje om ons op te warmen, een echte luxe vlucht, California here we come
Zijn veilig geland, bravo klapklapklap, bij de douane volgt een strenge controle, lichaamsscan, vingers en duimscan, een foto en de vraag waarom we in America zijn :?:
De hotelbus komt ons ophalen, 1 dollar per man is zijn drinkgeld, na een douche en verse kleding, gaan we per taxi naar Venice Afbeelding daar is vanalles te zien, van dorst en honger kom je niet om,
Op het strand waren de Bay watch er niet Afbeelding
Vandaag vroeg naar bed want we zijn al 25 u wakker en morgen om 8 uur klaar staan om de motoren op te halen
Greetz, Lieven

BiezonderMooieWege in men drome
LievenRT
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 jun 2012, 20:46
Locatie: Schelle

Re: Reizen met kids 2: USA

Bericht door LievenRT »

Dag 2
Staan allemaal klaar in de hal, maken kennis met de 2 engelsen en het koppel duitsers, buiten is het een frisse 26°
Een busje van usareizen komt ons ophalen voor een rit van 20 min tot buiten de stad, de motoren staan al klaar, nog wat papierwerk invullen en de verhuurder legt ons uit hoe alles werkt aan elke rijder, stap op de motor en rij eens rond op het terrein om hem gewoon te worden Afbeeldingopgepast met de nieuwe banden
Vandaag rijden we 322 km naar Palm Springs, eerst even langs de kust op Highway 1, stop voor we de bergen in rijden, Afbeeldingtot aan de top lange rustige bochten, bergen niks speciaal Afbeeldingterug naar beneden nog rustiger bochten, volgende bergrit is al veel beter, veel motors tegenliggers tot op de top Afbeelding aan volgende stop staan we boven Palm Springs, nog 56 mijl te rijden Afbeelding aan de rand van de stad komen we aan A street en de rest van het alfabet tot aan het hotel Afbeeldingdaar aangekomen bij een 44° parkeren we onder de luifel van de inkom, waar we zoals beloofd een Budweiser gaan drinken, ik leun op het zadel, plots wordt ik draaierig en val even van mijne center :drunken: er wordt snel een in de koelbox gedrenkte handdoek rond mijne kop gehangen, na een grote slok water kom ik terug bij mijn positieven en even later kan ik weer lachen, ons Sofie sms't het voorval niet naar haar mama, we zullen het later wel vertellen
Morgen zal ik meer drinken, zelfs warm water en onderweg terwijl we rijden, die speciale doppen hebben ze hier ook :idea:
Greetz, Lieven

BiezonderMooieWege in men drome
LievenRT
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 jun 2012, 20:46
Locatie: Schelle

Re: Reizen met kids 2: USA

Bericht door LievenRT »

Dag 3 Palm Springs-Lake Havasu---338 km
Vandaag weeral om 8 uur vertrekken, eerst een tankbeurt met een zicht op heel groot windmolenpark Afbeeldingbij een 1ste stop staat er al een 47° warme zon in de blauwe lucht Afbeeldingverfrissen doe ik bij elke stop en drink tot 1,5 l in de voormiddag, ons Sofie rijd met de volgwagen mee en neemt van daaruit foto's onderweg Afbeelding bijna met zen allen achtereen, Paul rijdt juist uit het zicht, tis bij hem 14 jaar geleden dat hij nog eens motor gereden heeft, op een muurtje aan Lake Elsinor, het grootste zoetwatermeer, is het te heet om lang te blijven zitten Afbeeldingna nog een bergrit komen we aan in Lake Havasu waar we rijden over de geimporteerde brug uit London Afbeelding
Greetz, Lieven

BiezonderMooieWege in men drome
LievenRT
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 jun 2012, 20:46
Locatie: Schelle

Re: Reizen met kids 2: USA

Bericht door LievenRT »

Dag 4 Lake Havasu-->Williams--->395 km
Vandaag zoveel mogelijk Route 66, eerst een highway tot kingman Afbeelding Afbeelding
In de soms slecht onderhouden 66, daar ondervindt ik dat er met pek gerepareerde langsribbels in het wegdek, het voorwiel een weg zoekt, het is niet aangenaam voor Sofie die thuis nooit met mij mee rijdt :cry: voor mij is het gewoonte dus ik maak mij geen zorgen
Op de top van de Outmanpass komen we in de tijd van de cowboy's Afbeelding Afbeelding waar de ezels zomaar op straat lopen
De pass naar beneden is een beetje beter, Sofie kiest toch maar om in de volgwagen te zitten Afbeelding
In de verte zien we, ik dacht een zandstorm, maar nee het is een regenbui en doet eens deugd eens nat te zijn :lol: :lol:
In evenveel tijd dat we nat zijn, zijn we nog rapper droog
Vanavond vroeg onder de wol, nee zonder iet, want het is weer veel te warm, tis overal airco maar Sofie vindt dat te koud :drunken: morgen een lange dag met toch weinig km
Greetz, Lieven

BiezonderMooieWege in men drome
LievenRT
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 jun 2012, 20:46
Locatie: Schelle

Re: Reizen met kids 2: USA

Bericht door LievenRT »

Dag 5 Williams-->Flagstaff--->322 km
Vandaag rijden we naar het grooste wereldwonder op aarde, te zien vanaf de maan, de Grand Canyon
Eerst weer een eind op een highway, dan komen we in een dorp waar vanalles te zien is Afbeeldingheel oude '50 en recentere '90 police wagens
Afbeelding Afbeeldingsouvenierwinkeltjes Afbeeldingzelfs een kolibri zien we drinken, een stuk in de 40° is het weeral
We komen aan in het hoogtepunt van de dag, we gaan eerst een helicoptervlucht maken Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeeldingals je het mag geloven dat de Coloradorivier dit miljoenen jaren heeft uitgesleten, elk jaar gaat het nog 16 mm dieper
De foto's vanuit de heli zijn niet altijd van de beste kwaliteit, daarom ga ik ze niet alle 130 :shock: laten zien Afbeeldingwe rijden nu zonder jas, helm, handschoenen want elke 100 m is er een ander uitzichtpunt, de Southrim heeft een hoogte van +2700 m, Afbeelding Afbeeldingspijtig om hier weg te rijden

Dag 6 Flagstaff-->Blanding--->512 km
Vandaag rijden we bijna een halve dag door Painted Desert, na elke km zie je andere kleuren, alle modellen rotsformaties, af en toe een kleine nederzetting van de Navajo indianen Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Hier rijden we even Utha binnen Afbeelding om naar Monument Valley te zien Afbeeldinghoe dichter we komen hoe meer volk er is, op de grote parking kunnen we niet meer naast elkaar staan, zelfs de volgwagen moet op een mobilhome of busparking gaan staan Afbeeldingop de hoogvlakte komen we geen koeien tegen Afbeeldingtot op bestemming is het rustige, snelle bochten gaazen
Greetz, Lieven

BiezonderMooieWege in men drome
Lukas
Berichten: 1315
Lid geworden op: 29 sep 2004, 17:11
Locatie: Gent

Re: Reizen met kids 2: USA

Bericht door Lukas »

Ziet er prachtig uit.
Je bent precies de enige van je gezelschap die niet op een Harley rijdt.

Sent from my duivekot using Tapatalk
r 80 gs '92 --> K75 '87 --> K75 '91
Lukas
Berichten: 1315
Lid geworden op: 29 sep 2004, 17:11
Locatie: Gent

Re: Reizen met kids 2: USA

Bericht door Lukas »

.
Laatst gewijzigd door Lukas op 05 sep 2013, 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.
r 80 gs '92 --> K75 '87 --> K75 '91
Lukas
Berichten: 1315
Lid geworden op: 29 sep 2004, 17:11
Locatie: Gent

Re: Reizen met kids 2: USA

Bericht door Lukas »

.
Laatst gewijzigd door Lukas op 05 sep 2013, 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.
r 80 gs '92 --> K75 '87 --> K75 '91
Lukas
Berichten: 1315
Lid geworden op: 29 sep 2004, 17:11
Locatie: Gent

Re: Reizen met kids 2: USA

Bericht door Lukas »

.
Laatst gewijzigd door Lukas op 05 sep 2013, 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.
r 80 gs '92 --> K75 '87 --> K75 '91
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Reizen met kids 2: USA

Bericht door John »

Lukas! Der is een probleem met je GSM manneke!
LievenRT
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 jun 2012, 20:46
Locatie: Schelle

Re: Reizen met kids 2: USA

Bericht door LievenRT »

Nee Lukas, Neil, uit Liverpool, is met een VTX 1400, eergister staat de foto ergens tussenin, in de aanhanger-volgwagen staat een Shadow 1100 Afbeelding
Daarmee heeft Norbert uit Wiesbaden een testrit gereden omdat deze zonder trillingen rijdt maar dan kon Christienne niet goed zitten
Dag 7 Blanding--> Panguitch-->515 km
Vandaag rijden we eerst op de hoogvlakte Afbeelding door Capitol Reef Afbeelding Afbeelding veel variatie in kleur en rotsformatie's
Aan een eet en drinkstop waar ze normaal anders ook stoppen bleek nu dicht te zijn AfbeeldingSofie wou niet op de foto
Afbeeldingongelofelijk wat een stilte daar, daar kom je tot rust
Afbeeldingknabbel kwam naar eten zoeken
Afbeelding de volgende bergrit brengt ons tot op een hoogte die een trui en jas toelaat
Greetz, Lieven

BiezonderMooieWege in men drome
LievenRT
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 jun 2012, 20:46
Locatie: Schelle

Re: Reizen met kids 2: USA

Bericht door LievenRT »

Dag 8 Panguitch-->Hurricane--->210 km
Ondanks de weinige kms gaan we vandaag een lange dag tegemoet, kort na vertrek bezoeken we Bryce Canyon met de vele Hoodoos, rotspartijen Afbeelding Afbeeldingdit gat is ontstaan door de vele regen, wind, het gesteente is heel poreus, je kan het vermalen met de hand, binnen een aantal jaren zal het volledig verdwenen zijn Afbeeldingwe rijden ook door het Zion Park, de asfaltweg heeft de kleur van het gesteente dat hier meest aanwezig is Afbeelding Afbeelding Afbeeldingwe dachten een beer gehoord te hebben, twas nen Harley die juist in da gat eens gaaz gaf Afbeelding
Aangekomen aan het hotel horen we van Norbert dat Christienne vandaag jarig is, met een paar van de groep zijn we nog vlug een paar kadootjes gaan kopen, intussen waren de Berry en Jacko eten gaan kopen voor de BBQ, na ons opgefrist te hebben, roken we al houtskool branden AfbeeldingHappy Birthday en kussen van ons allen, van de groep kreeg ze een handgetekend T-shirt van Utha, Jacko had een cowgirlhoed, van Neil en Paul kreeg ze een bandana, van ons Sofie een sjakosh AfbeeldingVan links Norbert, man van, Joost, Stefan, Berry the gitarman, altijd streekgebonden liedjes zingend, ikke aangebrand en altijd dorst Afbeeldingnaast mij Neil, vrouw, man, Paul, rechtstaand Raymond Afbeeldingrechts Jacko, vanavond maken we het wat later dan voorzien
Greetz, Lieven

BiezonderMooieWege in men drome
LievenRT
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 jun 2012, 20:46
Locatie: Schelle

Re: Reizen met kids 2: USA

Bericht door LievenRT »

Dag 9 Hurricane-->Las Vegas-->266 km
Van de hoogvlakte is het op de highway een hele tijd bergaf, zelfs de grote trucks komen je voorbij gestoken tegen meer dan 75 mijl/uur :shock: de rijvakken naar de andere richting liggen soms meer dan 200 m uit elkaar, het is een slaapverwekkende eenzame weg tussen de bergen verweg, in the middle of noware, als je hier in panne valt kom je om van dorst, tenzij er iemand kan helpen, het is hier niet zoals bij ons hé, trekt uwe plan :twisted:
Als we een tankstop-drinkstop doen zien we op de parking een paar mooie verbouwde wagen op aanhangers staan Afbeelding AfbeeldingDat zijn 2 van mijn favorite modellen Afbeeldingdedjuu, da is al Lasse Vegas, ik moest eest nog zegge dak in de verte Las Vegas zie ligge Afbeelding Afbeeldingdas ons hotel, Stratosphere op het 12ste verdiep Afbeelding er is ook een zwembad en op het 24ste ook maar dat is veel kleinder
Greetz, Lieven

BiezonderMooieWege in men drome
LievenRT
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 jun 2012, 20:46
Locatie: Schelle

Re: Reizen met kids 2: USA

Bericht door LievenRT »

Wegens gisteravond hier aan de pc een bloedneus :pig: :clown: en dat duurt wel lang eer dat gedaan is bij mij :oops:
Dag 9, deel 2
Na een verfrissing gaan we op stap op de "Strip" Afbeeldingstaan we ineens in Venetië Afbeelding amaai wat een keuze Afbeelding dat is aan het einde van de strip, ik heb bijna nooit blainen, nu wel, dat is van het slenteren tussen duizenden mensen Afbeelding Vegas by night AfbeeldingNeil en Paul hebben een :drunken: elken dag in de bar"Jack Daniels" :drunken: tattoe laten zetten, speciaal voor de vriendinnen
Dag 10
Afbeeldingopgepast voor deze euh showgrieten Afbeelding daar speelt de serie "Las Vegas", spijtig dat de showfontein niet werkte gisteravond Afbeeldingdat is een spreuk die voor vele 1 kind gezinnen, hadden speciaal voor Vegas 200 dollar opzij voor een gokje te doen, zijn er armer van geworden
Greetz, Lieven

BiezonderMooieWege in men drome
LievenRT
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 jun 2012, 20:46
Locatie: Schelle

Re: Reizen met kids 2: USA

Bericht door LievenRT »

Dag 11 Las Vegas-->Lone Pine--->378 km
Vandaag rijden we door Death Valley, de warmste plek op aarde 56°, dat wordt puffen, veel drinken, nog meer verbranden ondanks de zonnecreme die ik elke dag op mijn neus smeer AfbeeldingNeil is missing
Afbeeldingaan dit kruispunt worden we door een "park-sheriff" aangesproken omdat er 2 naast elkaar op de weg waren geparkeerd, dat zou het verkeer belemmeren :?: :?: :?: omdat Jacko deze man kent kan hij deze boete uitpraten, zo kunnen we verder als we ons aan de regels houden
Afbeeldingmiljoenen jaren geleden was de lichte plek nog een zee die Amerika en 2en spleet, dit is -51 m onder de zeespiegel
Afbeelding in de donkere plekken in het zand vind je geen water maar wel gebroken schelpjes
Afbeelding oef we zijn erdoor, eerst eens drinken, tanken doen we niet omdat de naft hier extra duur is, in de store koop ik een T-shirt, met wat dacht je, een Harley met daarop een mens die verbrandt tot een skelet
Afbeelding We rijden terug de bergen in, op de top is het een schitterend uitzicht over dit extreem natuurgeweld Afbeelding
Greetz, Lieven

BiezonderMooieWege in men drome
LievenRT
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 jun 2012, 20:46
Locatie: Schelle

Re: Reizen met kids 2: USA

Bericht door LievenRT »

Dag 12 Lone Pine-->Merced--->418 km
Vandaag rijden we door Afbeelding Afbeelding heel mooi maar zeer koud water
Ondanks de 3300 m hoge Tioga Pass staan er toch bomen Afbeelding Afbeeldingik heb iets met water hé
Voor we het Park verlaten doen we eerst nog een picknick Afbeelding Afbeeldingal de lekkere dingen van bij ons vindt je daar ook
Greetz, Lieven

BiezonderMooieWege in men drome
LievenRT
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 jun 2012, 20:46
Locatie: Schelle

Re: Reizen met kids 2: USA

Bericht door LievenRT »

Dag 13 Merced-->San Francisco--->233 km
Vandaag rijden we een korte rit door de bergen met bochten,bochten en nog eens bochten met op de top weer een mooi uitzicht over het landschap
Afbeelding Afbeelding
Als we aan de Golden Gate Bridge komen hebben we geluk met het weer Afbeeldingze is helemaal te zien Afbeelding
Afbeelding Afbeeldingde wolken komen heel snel vanuit de zee en als we naar het hotel rijden zie je van de brug niks meer
Na een opfrissende douche gaan we downtown Afbeeldingmaar niet met de tram :cry: wij moeten de straat dwarsen, naar China Town, Neil weet daar een goed restaurant :?: :?: :?: Afbeelding Afbeeldingzie de steilte van de straat Afbeeldingmet een volle maag terug naar boven, dat is blaazen en puffen, ik zal goed slapen, morgen hebben we een vrije dag Afbeelding Alcatraz zien we niet van dichtbij want de geleide bezichtiging zit vol tot augustus, brutte pech Afbeeldingop Fishermans Wharf eten, drinken en shoppen we nog wat souveniers
Greetz, Lieven

BiezonderMooieWege in men drome
LievenRT
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 jun 2012, 20:46
Locatie: Schelle

Re: Reizen met kids 2: USA

Bericht door LievenRT »

:roll:
Laatst gewijzigd door LievenRT op 20 sep 2013, 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Greetz, Lieven

BiezonderMooieWege in men drome
LievenRT
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 jun 2012, 20:46
Locatie: Schelle

Re: Reizen met kids 2: USA

Bericht door LievenRT »

Ik had een hele drukke werkweek achter de rug en daardoor 's avonds geen goesting om nog te schrijven over mijn reis
Dag 15
San Francisco-->Visalia---> 499 km
We rijden over the Pasific Coast Highway 1 Afbeelding die volgt de kust van Canada tot Mexico, 100 km door een redelijk winderige en frisse 22°, we rijden door glooiend landschap Afbeelding Afbeelding ver weg van de bergen :cry:
Door aardbeienplantages, hmm lekker hoe die ruiken, smaken dat die doen, zonder suiker, voor ik er erg in heb ben ik al rijdend met een bakje weg, hmm lekker
Ik zie in de verte een truck afkomen, ik rij naar de zijkant van de weg, je weet maar nooit, het kan zo'n roadtrain zijn, ons Sofie verschiet van de wind die de truck maakt, de andere motors rijden bij een volgende truck ook naar de zijkant, er waren er een paar verschoten, met welke snelheid deze trucks rijden, 55 mijl/ uur :shock:
Plots zijn we naast een ja-knikkers veld, honderden
oliepompen, zo tussen 2 pistashnoten- boomgaarden in, niet te geloven, spijtig dat Sofie geen foto's gemaakt heeft
Dag 16 266 km
Ons hotel ligt vlakbij een freeway, 80 km en dan 50 km bochten naar het Sequoia Park, zelfs wegenwerken onderweg in de bergen Afbeelding beurtelings rijden we over met grote keien vastgereden ondergrond, de weg was weggespoeld geweest door hevige regen
Hogere bomen melden zich aan Afbeelding Afbeeldingdit was de grootste nog niet Afbeelding Afbeelding Afbeeldingzelfs een kleine beer naast de bus waarmee we een rondrit reden Afbeelding
Aan het zwembad horen 2 koppels onze verschillende talen en vragen van waar we zijn, ikke in mijn beste engels, Belgium, en die mannen, oh Brussels, we now it, we bin dare, is da just geschreve :?: :oops:
Afbeeldingdit is een wandeling waart
Via een andere terugweg komen mooie landschappen tegen Afbeelding Afbeeldingmet zen bijna allen op een mooi uitzicht op de top
Greetz, Lieven

BiezonderMooieWege in men drome
Gerard L
Berichten: 36
Lid geworden op: 25 jun 2013, 18:55
Woonplaats: Maaseik
Locatie: Limburg

Re: Reizen met kids 2: USA

Bericht door Gerard L »

Toppie..... een droomreis.
Mijn motor verliest geen olie..... hij markeert zijn territorium.
Plaats reactie