Projectje Moto Adv. Store R1200RT

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over olie, remmen en technische werking van bepaalde onderdelen of de motor.

Moderator: GVN

Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Projectje Moto Adv. Store R1200RT

Bericht door Koppel!! »

Ziezo,

't Zot in mijne kop gekregen, en dan maar begonnen aan iets waar ik al een half jaar op aan 't broeden was, nl de R1200RT in een andere kleurstelling zetten, en voorzien van enkele accessoires.

Project:
- Monteren van Touratech valbeugels. Dan demontage en poederlakken in zijdematt zwart.
- Plaatsen van een BMW R1200GS carterplaat, daarna demontage en eveneens poederlakken.
- Plaatsen van extra verlichting, SW Motech Hawk. Verstraler icm groot licht links, mistlicht apart geschakeld rechts. Beiden gemonteerd dmw. Hawk montagebeugels op de valbeugels.
- Demontage van alle gelakte kuipdelen.
- Demontage van alle zijdematt grijze kuipdelen. (de velgen, voorvork, achterbrug en schetsplaten komen later)
- Demontage van de kleppendeksels.
- Plaatsen van SW Motech EVO tankring.
- Spuiten van de bordeaux gelakte delen in glanzend zwart.
- Spuiten v.d kleppendeksels in donkerbruin/grijs zijdematt.
- Demontage v.d alu delen v.d Givi topkoffer.
- Spuiten van deze delen in dezelfde kleur als de kleppendeksels.
- Spuiten v.d zijdematt grijze kuipdelen in zijdematt zwart.
- Maken en plaatsen van een grille voor de oliekoeler, komende in dezelfde kleur als de kleppeldeksels.
- Op 't einde alles terug monteren.

Soit, beginnen met 't ding uiteen te vijzen, en da's nen toffe puzzel. Op zich zit 't logisch in mekaar, maar 't is gedomme nen hoop vijskes zulle. Heb ze dan maar kant per kant, en deel per deel in zakjes gestoken, kwestie van straks nog de juiste vijskes te vinden. Anyway, zo ziet een grotendeels kale R1200RT eruit.

Afbeelding

En dit zijn de kuipdelen.

Afbeelding

De onderdelen die gepoederlakt dienen te worden. Zoals ge kunt zien ging ik eerst de alu topkofferdelen ook poederlakken, maar op 't laatste moment toch maar besloten om deze zelf van een schoon kleurke te voorzien.

Afbeelding

De kleppendeksels, die wilde ik zo snel mogelijk afwerken, zodat ik ze terug kon monteren. Had wel plastiek rond de cilinderkoppen gedraaid (zie eerste foto), maar toch, moest zo snel mogelijk dicht.
Soit, de plastieken bh'tjes hadden serieuze krassen nagelaten op de deksels, eerst maar is goed opschuren en klaarzetten voor de volgende stap.

Afbeelding

Volgende stap is een dikke laag spuitplamuur.

Afbeelding

Eens de spuitplamuur opgeschuurd heb ik randen aangepakt. Was nodig, de verf begon al te barsten, en hier gewoon een laagje lak overspuiten wil zeggen dat ik binnen de kortste keren kan herbeginnen.
Soit, met een fluwelen hand en een slijpschijf de gebarsten, maar harde lak weggeslepen, daarna steeds fijner en fijner geschuurd, dan afgeplakt en voorzien van een primer.

Afbeelding

Volgende stap is spuiten, eerst een onderlaag matt zwart hittebestendige verf.

Afbeelding

Dan de metallic donkerbruin/grijze lak erover. Geen idee welke kleur, heb wel de Motip nummer maar da's alles, gewoon op 't zicht gekozen.

Afbeelding

En dit is 't resultaat op terug gemonteerd.

Afbeelding

Ikke tevreden, eerste horde genomen.
Dan verder doen met andere dingen. Grillekes maken voor de oliekoeler bv.

Afbeelding

Plooien, knippen, passen, nog wat plooien en knippen totdat 't op den duur past. Dan primer opzetten.

Afbeelding

Daarna wederom een zwarte onderlaag, ik wil 't zelfde kleurresultaat en dan is de onderlaag belangrijk.

Afbeelding

Eens mooi zwart komt de metallic lak erop, en dan is dit 't resultaat.

Afbeelding

Ohja, ondertussen de windvanger/geleider waar de grillekes moeten inpassen matt geschuurd, en in de zijdematt zwarte lak gezet.

Afbeelding

Dit is ondertussen 't resultaat op de RT gemonteerd.

Afbeelding

Nu, what's next? Nog nen helen hoop, op 't gemakske, maar toch, verder doen.
Ohja, aangezien er een zwarte SW Motech EVO tankring ging geplaatst worden, en een grijze tankdop gaat afsteken aangezien al de rest zwart of donker is, die dan ook maar een laagske gegeven.

Afbeelding

Afbeelding

Dit is dan 't resultaat, vol met vettige vingers. Let wel, het demonteren van het slotgedeelte gaat vanzelf, het terug monteren is een werkelijke PITA (Pain In The Ass) :-?

Afbeelding

Het tankkuipdeel moest dan volgen.

Afbeelding

Opschuren, laagje grondverf, terug schuren, altijd voor 't beginnen spuiten ontvetten, lakken en dan enkele vliegskes in uwe net gespoten lak zien landen. Miljaar, dwaze beestjes.
Terug opschuren dan maar, en klaar voor een volgende laag glanzend zwart.

Afbeelding

Op den duur toch een voldoende net resultaat verkregen, dan vernis op. Die was ook bevredigend, alzo was 't onderdeel klaar om samen met de tankdop terug gmeonteerd te worden, icm. de SW Motech EVO tankring.

Afbeelding

Altijd zorgen dat er terwijl ge aan 't schuren oid. bezig zijt, er een deel ligt te drogen van 't lakken. Dit was ondertussen aan 't drogen en als goed bevonden.

Afbeelding

Dan, de spiegelkapjes en 't voorspatbord. Ohja, en ondertussen aan de zijkofferdeksels ook begonnen. Schuren, krassen wegwerken dmv. spuitplamuur en terug schuren, soit, we blijven bezig.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bij de spiegelkapjes moet je zeker ook de onderkant voor een deel, en de kantjes volledig meenemen, die zie je nl. eens gemonteerd.
Hier is de onderkant reeds gespoten, klaar om de bovenkant te lakken.

Afbeelding

Spiegelkapjes gelakt, vernist en goed bevonden. Spatbord moet nog is opgeschuurd worden, is niet naar m'n goesting.

Afbeelding

Spiegelkapjes samen met de oliekoelergrille gemonteerd, en zo ziet de voorkant er dan op dit moment uit.

Afbeelding

Dan nog de zwarte plastic delen gepoetst, ervan profiteren dat 't kop toch uit mekaar ligt, en met Black Chrome terug een diepe zwarte kleur gegeven.
De voorkant zit nu terug in mekaar gevezen, met uitzondering van 't spatbord. Dat wordt morgen terug opgeschuurd en wederom gelakt.

Echter, met 't lakken v.d kofferdeksels ben ik denk ik tegen de beperkingen van de spuitbuskes gelopen. Ik geraak niet snel genoeg rond op een groot oppervlak, wat erin resulteert dat de nevel zich nestelt op de net gespoten lak en geen mooie afwerking geeft. Ik zit dan ook te denken om de resterende delen (twee bovenste kuipdelen, twee onderkuipdelen en twee achterste kuipdelen) door een proffersional te laten lakken. Glanzend zwart is glanzend zwart, en aangezien er geen delen mekaar raken kan je geen kleurverschil zien. Morgen maar is met de delen naar de carrosserie lopen, nekeer horen wat die man voor mij kan betekenen.
En daarna met de valbeugel en de caterplaat naar de poederlakker, dat moet ook klaar zijn eens de rest klaar is.

Anyway, leuk projectje, ik ben alvast benieuwd naar 't resultaat, jullie ook :mrgreen:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
RBee
Berichten: 2201
Lid geworden op: 20 aug 2005, 23:54
Locatie: Wilrijk

Re: Projectje Moto Adv. Store R1200RT

Bericht door RBee »

Yep, doe maar vlug voort. :wink:
R 1250 GSA

Foto's: http://RBee.SmugMug.com" onclick="window.open(this.href);return false;
alfa
Berichten: 1770
Lid geworden op: 30 jul 2013, 10:47
Woonplaats: .
Locatie: Uit oudste stoetersdorp .

Re: Projectje Moto Adv. Store R1200RT

Bericht door alfa »

.
Laatst gewijzigd door alfa op 28 okt 2013, 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW R1100R zonder KFR
costerke
Berichten: 613
Lid geworden op: 04 apr 2009, 20:31
Woonplaats: Kortenberg
Locatie: Kortenberg, tussen Leuven en Brussel

Re: Projectje Moto Adv. Store R1200RT

Bericht door costerke »

Knap gedaan. :thumleft: :thumright:
Inderdaad spuitbusjes zijn goed voor kleine voorwerpjes. Persoonlijk had ik alles met een spuitpistool gedaan.Kan je toch betere resultaten mee behalen. Wel een nadeel, verf en vernis zijn niet goedkoop. Ben zelfs jarenlang spuiter geweest. Toch proficiat met de behaalde resultaten


Groeten Rudy.
zolang mijn baas zegt dat ik teveel verdien doe ik alsof ik hard werk.
2001 R1150RT / 2009 R1200RT / 04/2013 K1600GTL
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Re: Projectje Moto Adv. Store R1200RT

Bericht door Koppel!! »

Chris, je snap 't niet goed. Het interesseert me niet welke kleur de poten nu hebben, alles moet zwart worden.

De reden waarom ik dit uitstel is simpel, om 't goed te doen moet je de voorvork demonteren, dwz. ook de vorkbrug die door de remleidingen als splitter wordt gebruikt. En dan komen we bij dingen die niet m'n dada zijn, zoals terug opvullen van de remolie en 't degelijk ontluchten van 't systeem, wetende dat 't een 2006 dus met servo is, en met ABS.
Kortom, die voorvork zal gedemonteerd worden wanneer 't mogelijk is, maar niet door mij alleen. En deels 't zelfde voor de achterbrug, gaat me ook een stapje te ver om hier op mijnen hof "in e rappeke" te doen. Die schetsplaten moeten dan weer gepoederlakt worden, want daar zit ik constant met m'n hielen tegen te wrijven, die gaan tegelijk met de wielen gedaan worden, en die gaan dan weer gedaan worden als de banden vervangen worden. De achterband heeft nog een 2000km in zich, zal dus ergens net voor de echte winter zijn.

Kurt, je hebt gelijk, met een spuitpistool zou ik 't beter kunnen doen, en zelfs de grote delen zouden dan geen probleem zijn. Ik heb echter geen pistool, en geen compreseur, tenzij eentje voor te paintbrushen, maar die kan 't niet trekken. Zolang ik dus niet investeer in die dingen zal 't dus met spuitbuskes blijven spelen zijn. Heb er desondanks al goeie resultaten mee gehaald, m'n wit/groene R1150GSA is ook compleet met de spuitbus gedaan, en dat was toch gelukt, al zeg ik 't zelf.
Ik heb 't nooit voor m'n beroep gedaan, maar ben wel afgestudeert als carrossier en weet dus wel hoe 't moet, hetzij dat de ervaring er natuurlijk niet is.

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Projectje Moto Adv. Store R1200RT

Bericht door John »

Schoon jobke Flip! Zolang je die voorvork maar niet vergeet! :wink:
Toen ik je topic begon te lezen en naar de plaatjes keek dacht ik dat je er "ne groene mé wit" van ging maken.
Ne zwette is zeker schoon voor een machien als deze. Ben benieuwd!
Jo De Paepe
Berichten: 3237
Lid geworden op: 28 sep 2004, 00:07
Woonplaats: Gent
Locatie: Gent, België

Re: Projectje Moto Adv. Store R1200RT

Bericht door Jo De Paepe »

Een compressor kan ik je wel eens enkele dagen lenen.
ik heb hier ook een spuitpistool liggen (vermoed vrij basic) dat nog nooit gebruikt is.
Geef maar een seintje als je het nodig mocht hebben :wink:
R 1200 GS Triple Black
R75/5
[url]http://www.picasaweb.google.com/depaepejo1[url]
Dirk Pauwels
Berichten: 4703
Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
Locatie: Sint Niklaas

Re: Projectje Moto Adv. Store R1200RT

Bericht door Dirk Pauwels »

Mooi. Vraagt een beetje lef om zoiets op een RT te doen met spuitbuskes...
en blijkbaar gewoon in open lucht?
In mijn circuitdagen (toen wel tijd, maar geen geld, nu geen tijd en geen geld), spoot ik mijnen duc ook zelf, goedkoop compressorke (je hebt maar 4bar nodig) en een spuitpistoolke van 40€.
Denk dat je voor een 150 € dat al kunt vinden. Die spuitbussen kosten ook geld. Wat wel vervelend is met spuiten met compressor in een gewone garage/werkplaats is stof dat echt overal op en tussen kruipt, heb je veel minder met spuitbussen. Als je een compr zou gebruiken kan je beter een "spuitcabine" maken met plastickfolie, daarbinnen de vloer nat houden, minder rondvliegend stof.
Mijne GS is 3 jaar geleden voor de gemakkelijkheid dan ook met de spuitbus gespoten. Ondertussen zou het trouwens nog eens overgedaan moeten worden.

BTW, voor de kleppendeksels is hittebestendige verf niet echt nodig. Die spuitplamuur die eronder zit is ook niet hittebestendig. Mijn kleppendeksels zijn gewoon in grondverf en glanzend zwarte Motip gespoten. Geen probleem met de hitte (en ze hebben al wat meegemaakt...) wel wat last van steenslag etc... Volgende keer toch maar stralen en coaten
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
pvde
Berichten: 2652
Lid geworden op: 04 nov 2004, 18:11
Woonplaats: Essen -Wildert
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Projectje Moto Adv. Store R1200RT

Bericht door pvde »

He Philip,
Mooi projectje, de RT zal er stukken mooier uit komen te zien :wink:
Ik ben benieuwd als hem klaar is.
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
alfa
Berichten: 1770
Lid geworden op: 30 jul 2013, 10:47
Woonplaats: .
Locatie: Uit oudste stoetersdorp .

Re: Projectje Moto Adv. Store R1200RT

Bericht door alfa »

.
Laatst gewijzigd door alfa op 28 okt 2013, 12:09, 3 keer totaal gewijzigd.
BMW R1100R zonder KFR
edargpu
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 mei 2006, 09:25
Woonplaats: Deinze
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Projectje Moto Adv. Store R1200RT

Bericht door edargpu »

Zo op de foto's te zien,ziet het er inderdaad niet slecht uit.Je bent een echte (Roger) hobbyist. Loat moar es zien wnr em af is.
Edargpu :wink:
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles

"" R1200GS Adventure ""
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Re: Projectje Moto Adv. Store R1200RT

Bericht door Koppel!! »

Voila, ondertussen is ook de topkoffer klaar, alu dekseldelen in 't zelfde kleurke als de kleppendeksels gezet.

Afbeelding

Afbeelding

Foto in den donkere is niet echt gelukt, maar 't resultaat is ok hoor.

Vandaag de valbeugeldelen en de carterplaat naar de poederlakker gebracht, zal wel twee weken wachten zijn :-?
De zes grote kuipdelen liggen bij de carrosserie hier quasi om de hoek, doet regelmatig kuipen en stukken van moto's, hopelijk tegen 't eind v.d week klaar.

Nu zelf 't spatbord en de zijkoffers nog goed krijgen. Spatbord moet doenbaar zijn, zijkoffers gaat heel moeilijk worden maar is dan weer geen noodzaak om de RT ineen te vijzen. Ik gebruik die toch quasi nooit. Ohja, en 't dekseltje van het handschoenbakje, dat mag ik compleet opnieuw opschuren, is net na 't spuiten op grond gevallen :eye:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Relax
Berichten: 5688
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: Projectje Moto Adv. Store R1200RT

Bericht door Relax »

Ben benieuwd. Vuil gaat goed samen met zwart.
I respect your opinion. But I don't give shit.
RBee
Berichten: 2201
Lid geworden op: 20 aug 2005, 23:54
Locatie: Wilrijk

Re: Projectje Moto Adv. Store R1200RT

Bericht door RBee »

Relax schreef:Ben benieuwd. Vuil gaat goed samen met zwart.
Ter info, jij hebt een rode hoor. :lol:
R 1250 GSA

Foto's: http://RBee.SmugMug.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Jan en Greet
Berichten: 468
Lid geworden op: 28 sep 2004, 11:23
Woonplaats: Antwerpen Borgerhout
Locatie: 't Stad

Re: Projectje Moto Adv. Store R1200RT

Bericht door Jan en Greet »

RBee schreef:
Relax schreef:Ben benieuwd. Vuil gaat goed samen met zwart.
Ter info, jij hebt een rode hoor. :lol:
Och, daar ziet ge binnen de kortste tijd tóch niks meer van :shock: 8-)
Zundapp KS50 - Suz GT380 - Suz GT750 - Kawa Z1000 - Yam RD500 - Yam Majesty 250 - Suz Bandit 1200S - Bmw R1150Rt - Bmw R1200 GSA - Bmw C650GT - Vespa 125LX
DomDom RiderI & II
Zümo 550
Lid,natuurlijk !
Relax
Berichten: 5688
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: Projectje Moto Adv. Store R1200RT

Bericht door Relax »

Mijne is zwart.

Denk ik.
I respect your opinion. But I don't give shit.
alfa
Berichten: 1770
Lid geworden op: 30 jul 2013, 10:47
Woonplaats: .
Locatie: Uit oudste stoetersdorp .

Re: Projectje Moto Adv. Store R1200RT

Bericht door alfa »

.
Laatst gewijzigd door alfa op 28 okt 2013, 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW R1100R zonder KFR
Jo De Paepe
Berichten: 3237
Lid geworden op: 28 sep 2004, 00:07
Woonplaats: Gent
Locatie: Gent, België

Re: Projectje Moto Adv. Store R1200RT

Bericht door Jo De Paepe »

@ Alfa ,

probleem is dat jij teveel denkt :twisted:
R 1200 GS Triple Black
R75/5
[url]http://www.picasaweb.google.com/depaepejo1[url]
costerke
Berichten: 613
Lid geworden op: 04 apr 2009, 20:31
Woonplaats: Kortenberg
Locatie: Kortenberg, tussen Leuven en Brussel

Re: Projectje Moto Adv. Store R1200RT

Bericht door costerke »

Jo De Paepe schreef:@ Alfa ,

probleem is dat jij teveel denkt :twisted:
Hij denkt dat em nadenkt. :oops: :clown:

Groeten Rudy.
zolang mijn baas zegt dat ik teveel verdien doe ik alsof ik hard werk.
2001 R1150RT / 2009 R1200RT / 04/2013 K1600GTL
roadster
Berichten: 589
Lid geworden op: 03 nov 2010, 12:54
Locatie: Grimbergen

Re: Projectje Moto Adv. Store R1200RT

Bericht door roadster »

gewoon uit nieuwsgierigheid... Waarom aan de slag met spuitbussen en lak enz.. en niet gewoon wrappen in zwarte folie? Dat kunt ge lekker binnen doen in meer 'gecontroleerde' omstandigheden
R1200GS LC
alfa
Berichten: 1770
Lid geworden op: 30 jul 2013, 10:47
Woonplaats: .
Locatie: Uit oudste stoetersdorp .

Re: Projectje Moto Adv. Store R1200RT

Bericht door alfa »

.
Laatst gewijzigd door alfa op 28 okt 2013, 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW R1100R zonder KFR
sjezer
Berichten: 200
Lid geworden op: 18 feb 2010, 21:49
Woonplaats: Dendermonde
Locatie: Oost-Vlaanderen - Schoonaarde
Contacteer:

Re: Projectje Moto Adv. Store R1200RT

Bericht door sjezer »

roadster schreef:gewoon uit nieuwsgierigheid... Waarom aan de slag met spuitbussen en lak enz.. en niet gewoon wrappen in zwarte folie? Dat kunt ge lekker binnen doen in meer 'gecontroleerde' omstandigheden
Als je spuiten met spuitbussen onder de knie hebt is't snel gekozen denk ik.
Wrappen is niet zo eenvoudig als het lijkt, 't vergt ervaring en enige handigheid. Bovendien is zo'n folie ook verre van goedkoop.

Al kan ik uw redenering zeer zeker volgen. Als je 't door een vakman laat doen kan je zeer mooie resultaten halen met folie.
'08 R1200R : BMC luchtfilter + Memjet + Laseruitlaat lijn + Wilberswinkel voor en achter = Feest!
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Re: Projectje Moto Adv. Store R1200RT

Bericht door Koppel!! »

Wrappen is idd niet makkelijk, zeker niet als je complete oppervlaktes wil doen. Meer geschikt voor kleine panelen, of bepaalde delen van grote panelen, maar me dunkt niet geschikt om een volledige kuip mee te bekleden.
En zoals hierboven reeds gezegd, voor de prijs die je moet rekenen voor degelijke folie kan ik 'm makkelijker laten spuiten bij de spuiter. Resultaat zal beter zijn, want net omdat ik al enkele deeltjes van moto's gewrapt heb weet ik hoe moeilijk het is om 't goed te krijgen.

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
roadster
Berichten: 589
Lid geworden op: 03 nov 2010, 12:54
Locatie: Grimbergen

Re: Projectje Moto Adv. Store R1200RT

Bericht door roadster »

wrappen is idd moeilijk om goed te krijgen maar deftig spuiten ook

knap werk, dat wel
ben benieuwd naar het resultaat
R1200GS LC
luc boxer
Berichten: 2416
Lid geworden op: 28 mar 2005, 22:39
Woonplaats: Kalmthout

Re: Projectje Moto Adv. Store R1200RT

Bericht door luc boxer »

Komt misschien wel goed, maar vind het niet echt Moto Adventure Store kleuren.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 05 nov 2018, 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Lid BMW MC Vlaanderen
Plaats reactie