wooter schreef:Ik heb anderzijds niks lievers. GPS om op 45 minuten Parijs binnen te rijden, de Eifeltoren, Arc de Triomphe en vrijheidsstandbeeld te zien en terug Parijs uit te rijden tijdens de vrijdagmiddagspits. Electronica om het verbruik te dempen. ESA zodat ik niet professioneel met een sleuteltje de zadels moet oplichten om met de natte duim een hardere instelling te kiezen als ik een duo even meeneem. Radio voor enigszins wat afleiding en nieuws, bluetooth intercom om te kunnen bellen. Verwarmd zadel en handvaten om niet kou te hebben, instelbare voorruit om net wel het wat koeler te hebben. En dan nog moet ik sukkelen zonder centrale vergrendeling, meedraaibare koplampen, ... Maar ik gebruik de motorfiets dan ook om met plezier van A naar B te rijden, en levend en wel bij B aan te komen. Heb een jaar gereden op een fiets met carburatoren en geen ABS, en kon het plots rijden op 1 cilinder of het onderuit gaan op de E40 missen als kiespijn.
koopt u dan nen otto he, zit ge ook nog droog als 't regent en kan niet omvallen