Vanmorgen controle boordocumenten van de auto, blijkbaar heeft de politie Sint-Niklaas Beveren wat aspirantjes gekregen van de politieschool, er was in ieder geval tijd en volk genoeg om controle te doen. Bibi mocht stoppen, (de 3de keer al dit jaar, ze hebben iets tegen Seatjes denk ik), begon aspirantje moeilijk te doen over de trekhaak. Ding zit er onder van toen ik de auto nieuw kocht, auto is nog geen 4j dus nog niet naar de TK geweest. Vorige politie controles nooit probleem gehad. Blijkbaar moeten ook auto's jonger dan 4 jaar een keuring hebben vd trekhaak. Wist ik niet. Garagist zweeg bij aankoop ook in alle talen over die keuring. In elk geval PV gehad, weer 50-60€ naar de staat, met dank aan mijne garagist....
commentaar vd aspirant omdat ik zei dat ik niet op de hoogte was van een keuring trekhaak: "U wordt verondersteld de wegcode te kennen...." Alsof je elke 6 maanden de wegcode eens doorneemt...
Enfin: Auto jonger dan 4j + trekhaak en geen keuring trekhaak: ga mr effe langs de SBAT, voor je ook een overijverig aspirantje tegen komt...

R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project