Bij het rondkijken valt het mij op dat er sommige blijkbaar denken dat hun GSA van goud is gezien er voor een van 2006 nog evenveel gevraagd wordt als voor één van 2010.
Zijn er eigenlijk noemenswaardige verschillen tussen modellen van 2008-2009 en die vanaf 2010? Zijn hier echt verbeteringen aan doorgevoerd of gewoon een aantal updates?
Ik weet wel dat er met elk bouwjaar soms wel een paar voorkomende zaken zijn, maar op zich denk ik wel dat dit ook wat van 'geluk/pech' afhangt. De GS-en van 2005 waren blijkbaar ook niet de meest betrouwbare, maar buiten slijtage onderdelen heb ik bij mijn GS nooit iets verkeerd weten gaan.
De enigste vereiste is dat er ESA opzit, verder hoef ik niet speciaal bij te betalen voor extra electronica gezien ik deze nu ook niet heb en niet mis. (ook omdat ik het niet ken natuurlijk)
Ik twijfel een beetje tussen de bouwjaren, enkel en alleen omwille van de inruilwaarde.
Als ik binnen een jaar of 4 terug wil wisselen zal één van 2010 ongetwijfeld interessanter zijn als één van 2008 die dan ook al 10 jaar oud is.
Zijn er zaken die voor jullie rechtvaardigen om toch voor een 2010 model te gaan, of is de 2008 perfect evenwaardig?