Dus misschien zijn er nog wel mensen die het in een tent slapen wel eens zien zitten maar bv enkel over een slaapzak beschikken of mogelijk zelfs dat niet...
Ik dacht van eens zoiets ineen te knutselen voor een twintigtal motorfietsen, twee personen of één per tentje - dus max 40 personen- de tentjes worden door mij geleverd of je neemt je eigen tentje mee -geen bungalows- en ze worden door een auto of dergelijke getransporteerd naar de volgende camping, de eerste maal - of meerdere keren - helpen we opstellen of geven we een degelijke briefing, de volgende dagen is deze taak voor de slaper van het ding zelf...
's Ochtends alles opkramen en gelabeld aan de remork verzamelen en 't komt probleemloos weer boven je hoofd terecht op de volgende overnachtingsplaats
Dus tent, slaapzak, slaapmat kan in een vervoermiddel worden gedeponeerd, eten wordt 's avonds door een kok op de camping bereid en voor ontbijt of mogelijk lunchpakket word ook gezorgd... iedereen zorgt zelf voor; dingen die hij ook mee naar een hotel zou nemen en evt bestek of dergelijke (moet nog bekeken worden)
We bekijken momenteel in hoeverre 't haalbaar is een luifel, tafels en banken te organiseren
't Is voor iemand die 't kamperen eens wil proberen maar toch niet wil zeulen met al 't materiaal en ook niet alles moet kopen, er zijn ervaren mensen mee die al meer in een tent sliepen dan een doorsnee Belg frieten heeft gegeten...
De bedoeling van deze oproep is eigenlijk meer een "enthousiasme-peiling", ik voel me niet geroepen om organisatorisch aan de slag te gaan en dan vast te moeten stellen dat er alleen hotelslapers met BMW's rijden, dus wie is er nog jong van geest - ook al is 't oud van lijf - om zich voor zoiets geroepen te voelen??
de campings die we aandoen beschikken stuk voor stuk over prima sanitair en rustige staanplaatsen...
Mogelijke richting?? Schotland of Ierland, periode?? Mei 2005
allez laat eens horen