http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 5_01395571" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb ze dus niet zien staan maar als dat richting ring was dan is er toch een dik 'borden' probleem volgens mij. Ik heb het al eens willen filmen maar als ik met de auto daar passeer dan is het meestal te slecht weer en dat maakt mijn film'ke onduidelijk. Dus als er iemand met een gopro daar overdag langs komt.....
Komende van de E19/ring , richting centrum dus , is alles duidelijk : voor de nato tunnel staat een bord bebouwde kom en vanaf daar is de snelheid 50 zonder tegen'bord', duidelijk.
Komende van het centrum , richting Zaventem/luchthaven/E19 dus , is het andere koek. Daar staat het bord einde bebouwde kom tussen het kruispunt aan Mobistar en de Nato in , 3 kilometer dichter tegen het centrum dus. Er staan daarachter geen andere snelheidsborden : 90 km/h dus. Na het kruispunt Nato staat er geen enkel bord , maar buiten bebouwde kom 2*2 vakken en van mekaar gescheiden , dat is een autoweg zonder snelheidsbord dus 120km/h. Vervolgens vlak voor de nato-tunnel is er een uitrit , links en rechts van die uitrit staat een voorlopig bord op een rubber voet : 50 km/h. Of dat rechtse bord (dat dus tussen de 2 banen in staat) voor de hoofdbaan bedoeld is of voor de zijweg : onduidelijk. En langs rechts van de hoofdbaan met 2 vakken staat er niets , op de led-borden boven de nato staat er ook niets. (buiten nato tunnel maar dat wist ik al

Voorbij de nato tunnel staat wel een einde autoweg/begin snelweg vanaf daar ook alles duidelijk 120km/h.
Ik heb niets tegen (gepaste) snelheidsbeperkingen maar deze situatie is gewoon onduidelijk en 50 om door de Nato brussel uit te rijden is ronduit belachelijk .
Zijn er toevallig hier nog mensen , of zelfs blauwe vrienden , die daar ook lang komen en dat eens willen bekijken..... in de tussentijd beter kalm aan doen in de nato tunnel