Toch even vermelden dat ik absoluut niet tevreden ben over de kwaliteit van het mistachterlicht van Moto2000. Na minder dan een maand begon het de geest te geven doordat er systematisch groepen van 4 ledjes uitvielen totdat er geeneen meer ging
Den deze terug met zijn mistlamp, en dat heeft daar bloed, zweet en tranen gekost om een nieuwe in garantie te krijgen. Ik kreeg botweg beschuldigingen naar mijn hoofd dat ik niet wist hoe ik dat moest monteren, dat ik het verkeerd gemonteerd had,...Pas toen ik tussen soep en patatten mijn studies vermeldde leek het hem idd ook wel redelijk onwaarschijnlijk da'k een ledbar omgekeerd zou aansluiten
Dan was er volgens hem iets mis met mijn 12V-spanning, maar dat was ook al nagemeten...zelfs met oscilloscoop om te checken of er geen forse rimpel zou kunnen opzitten of iets dergelijks.
Uiteindelijk dus ne nieuwe meegekregen...die het eveneens een dikke maand uitgehouden heeft. Daarna opnieuw kapot, identiek dezelfde fenomenen. Verdere hulp werd door deze vriendelijke meneer kordaat geweigerd. Wat een farce is me dat daar zeg...
Ga mij één van dees zelf nekeer iets ineen steken. 50-60-70€ voor een paar elektronica-componenten die in de groothandel nog niet 1/3 moeten kosten noem ik botte afzetterij.
Heb nekeer zitten neuzen in de cataloog van Gotron voor de benodigdheden :
16x 5EH Led (3500 mcd bij 10mA) : 8€
16x voorschakelweerstand 1k2 : 1,6€
Behuizing : 3,29€
Totaalprijs : 12,89€
Seffens nekeer gaan halen zie.