Enkele maanden geleden zijn we verhuisd van Brugge naar het Leuvense. Binnenkort moet mijn K1100 LT '92 een groot onderhoud ondergaan. En derhalve ben ik op zoek naar een treffelijke garage. Daarbij heb ik het niet begrepen op officiële dealers, niet wegens de kwaliteit, doch wel wegens het enorme financiële verschil met het parallelle circuit.
Wie kent een treffelijke garage in het Leuvense? Zelf heb ik reeds een garage ontdekt in Oud-Heverlee, doch deze doet alle soorten van 49 cc scooters tot zware scooters en motors van allerhande merken.
Regio Leuven Onderhoud K1100 LT
Moderator: GVN
-
Rik
- Locatie: Van Brugge lans 't de polders angespoeld in Oed-Everlee
Regio Leuven Onderhoud K1100 LT
Motorrijden = "suiker"zoet
-
YOwan
Beste Rik, indien je een garage zoekt in de buurt zou ik in Uw plaats eens gaan zien bij Sterckx in Bertem (is wel een Triumph-daeler maar heeft vroeger zijn naam gemaakt met beemers en werkt er nu ook nog veel aan).
De garage in O-H die jij aanhaalt : ok voor (auto)banden maar voor de rest zien ze mij daar niet (nooit) meer ! Je zegt wel dat je niet van het officiele circuit houdt; maar met Winge-motors in Rotselaar heb ik wel goeie ervaringen.
Wat verder uit de buurt maar wel degelijk is Moto-care in Diest.
Wil je nog wat inlichtingen, het staat je vrij om mij te contacteren (eventueel via pm), ik woon blijkbaar niet zo ver van bij U.
cu soon, doeiij
De garage in O-H die jij aanhaalt : ok voor (auto)banden maar voor de rest zien ze mij daar niet (nooit) meer ! Je zegt wel dat je niet van het officiele circuit houdt; maar met Winge-motors in Rotselaar heb ik wel goeie ervaringen.
Wat verder uit de buurt maar wel degelijk is Moto-care in Diest.
Wil je nog wat inlichtingen, het staat je vrij om mij te contacteren (eventueel via pm), ik woon blijkbaar niet zo ver van bij U.
cu soon, doeiij
Laatst gewijzigd door YOwan op 05 dec 2005, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!