Regio Leuven Onderhoud K1100 LT

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Rik
Locatie: Van Brugge lans 't de polders angespoeld in Oed-Everlee

Regio Leuven Onderhoud K1100 LT

Bericht door Rik »

Enkele maanden geleden zijn we verhuisd van Brugge naar het Leuvense. Binnenkort moet mijn K1100 LT '92 een groot onderhoud ondergaan. En derhalve ben ik op zoek naar een treffelijke garage. Daarbij heb ik het niet begrepen op officiële dealers, niet wegens de kwaliteit, doch wel wegens het enorme financiële verschil met het parallelle circuit.

Wie kent een treffelijke garage in het Leuvense? Zelf heb ik reeds een garage ontdekt in Oud-Heverlee, doch deze doet alle soorten van 49 cc scooters tot zware scooters en motors van allerhande merken.
Motorrijden = "suiker"zoet
John
Contacteer:

Bericht door John »

En wat denk je van BMW Workshop? Vind je op het net. Die gasten helpen je met plezier denk ik, je doet dan wel bijna alles zelf maar dan leer je nog iets bij. :wink:
YOwan

Bericht door YOwan »

Beste Rik, indien je een garage zoekt in de buurt zou ik in Uw plaats eens gaan zien bij Sterckx in Bertem (is wel een Triumph-daeler maar heeft vroeger zijn naam gemaakt met beemers en werkt er nu ook nog veel aan).
De garage in O-H die jij aanhaalt : ok voor (auto)banden maar voor de rest zien ze mij daar niet (nooit) meer ! Je zegt wel dat je niet van het officiele circuit houdt; maar met Winge-motors in Rotselaar heb ik wel goeie ervaringen.
Wat verder uit de buurt maar wel degelijk is Moto-care in Diest.
Wil je nog wat inlichtingen, het staat je vrij om mij te contacteren (eventueel via pm), ik woon blijkbaar niet zo ver van bij U.
cu soon, doeiij
Laatst gewijzigd door YOwan op 05 dec 2005, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
Fillegaaz

Bericht door Fillegaaz »

Misschien iets verder om naar toe te rijden, maar er is ook nog LC-motors in Olen...misschien toch de moeite....
R1100S Boxercupreplica, daarvoor K1200RS (ijsblauw-rood), daarvoor R1100S (grijs-geel)
...
Xa4
Contacteer:

Bericht door Xa4 »

moet YOwan bijtreden ... ben zelf hele tijd bij sterckx geweest met mijn toenmalige K1100LT en was daar heel content van !!! Goeie service, snel en hij kent er meeeer dan genoeg van :wink:
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
Danny

Bericht door Danny »

't is dan ook een ex dealer... :wink:
Vanguard

Bericht door Vanguard »

Danny schreef:'t is dan ook een ex dealer... :wink:
Ik hoor over Sterckxs al een twintig jaar lang lovende woorden.
Ook in het oldtimerwereldje in het Leuvense een klinkende naam. :D
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
FreddyDC

Bericht door FreddyDC »

Ik heb een collega die klant is bij Sterkx, nu wel met een Triumph maar vroeger BMW en ik heb die van Jules nog nooit één slecht woord horen zeggen. Toffe pee en goeie service aan een eerlijke prijs meer moet da ni zijn
Plaats reactie