ik ga mij eerst even voorstellen.
Ik woon Asper (Gavere) in Oost-Vlaanderen ben 52 jaar en rij met een R1200RT SE. in Black Sapphire van 2009 en ik ben niet van de grootste
Er wordt op de site van Hyperpro een verlaging van 2,5 cm beloofd maar ik zou dit graag eerst eens willen uitproberen op een RT die al in het bezit is van deze verlagingsveren om te voelen of dat dit daadwerkelijk zo is !
Ik heb reeds het verlaagde zadel van touratech en rij rond met een dikkere zool op de bottines maar ik kan nog steeds niet met het plat van de zool aan de grond.
Ik weet dat een WESA systeem bestaat en dit zou 4 cm verlagen maar dit kost dan ook meer dan 1000€ en dat is mij te veel.
De Hyperpro veren kosten tss 187€ en 217€ afhankelijk van o welke site je ze vind.
Ik zou zelf de veren vervangen omdat mijn technische kennis voldoet om dit werkje zelf uit tevoeren.
Zoals ik al aangaf is mijn vraag hier gewoon om eens te kunnen plaatsnemen op een RTdie deze veren al heeft vooralleer tot deze aankoop over te gaan. ( ik hoef er zeker niet met te rijden eens plaatsnemen is al ruim voldoende ) !!!
Met vriendelijke forumgroet en hou het veilig ,
Gino.