Top service Hein Gericke Gent (St-Denijs)
Moderator: GVN
Top service Hein Gericke Gent (St-Denijs)
Hi all,
Goede service verdient een topic. Afgelopen week bracht ik mijn HG textieljas binnen omdat de rechterzak naast de rits was losgescheurd. Zonder morren werd het gratis gerepareerd en mocht ik hem een paar dagen later komen halen. Dat is service!
Goede service verdient een topic. Afgelopen week bracht ik mijn HG textieljas binnen omdat de rechterzak naast de rits was losgescheurd. Zonder morren werd het gratis gerepareerd en mocht ik hem een paar dagen later komen halen. Dat is service!
-
bmwfreakske
Voor mij dan toch een totaal andere ervaring,vorig jaar daar een lederen touringvest met gore tex gekocht,de ritsen gaan allemaal stuk,ze worden vervangen door een al even slechte kwaliteit,de middenrits is ondertussen al voor de derde maal vervangen en begint sporen na te laten van het veelvoudig stikwerk.
Nog sterker,de rits aan de mouw hebben ze gewoon niet hersteld en er een stukje stof aangebracht zodat ze terug open kan.....hun antwoord na mijn reactie was ''ze werkt toch!! ".
Heb hen toen gezegd dat ik daar totaal niet mee akkoord kan gaan en heb ze daargelaten.
Bij geen enkele herstelling hebben ze me opgebeld of een berichtje nagelaten dat ze terug was van de hersteldienst.
Ondertussen ziet de vest ook al bruin ipv zwart....ligt aan mij was het antwoord...?????
Denk dat dit voer gaat worden voor Testaankoop als hier geen degelijke oplossing komt.
Een hoofdzetel of een persoon waar je terecht kan voor klachten bestaat er blijkbaar niet,en kreeg botweg het antwoord(gent) in een andere winkel dat ik mij maar tot de winkel in Haasrode moest wenden.
Aan mij verdienen ze geen euro meer

Nog sterker,de rits aan de mouw hebben ze gewoon niet hersteld en er een stukje stof aangebracht zodat ze terug open kan.....hun antwoord na mijn reactie was ''ze werkt toch!! ".
Heb hen toen gezegd dat ik daar totaal niet mee akkoord kan gaan en heb ze daargelaten.
Bij geen enkele herstelling hebben ze me opgebeld of een berichtje nagelaten dat ze terug was van de hersteldienst.
Ondertussen ziet de vest ook al bruin ipv zwart....ligt aan mij was het antwoord...?????
Denk dat dit voer gaat worden voor Testaankoop als hier geen degelijke oplossing komt.
Een hoofdzetel of een persoon waar je terecht kan voor klachten bestaat er blijkbaar niet,en kreeg botweg het antwoord(gent) in een andere winkel dat ik mij maar tot de winkel in Haasrode moest wenden.
Aan mij verdienen ze geen euro meer
Andalousie 09/2018
top service hein gericke
herken bovenstaande,heb ook lederen tour jack HG en inderdaad ook de ritsluitingen ( vest zelf en L-mouw ) is stuk,binnengedaan tijdens garantieperiode
en kreeg te horen wordt opgestuurd naar Duitsland
,je zal ze 2 à 3 maanden moeten missen,jawadde.niet gedaan dus.
Heb trouwens zelfde probleem gehad met lederen broek ,heb dan uiteindelijk maar laten maken in een naaiatelier op eigen kosten.
Moraal : ok ze zijn goedkoper dan de gerenomeerde merken (BMW-IXS - Rukka ...etc.) alhoewel mijn vest kostte toch ook bijna 600 eurokes,maar het verschil in kwaliteit is merkbaar,dus uiteindelijk goedkoop = duurkoop.
Heb trouwens zelfde probleem gehad met lederen broek ,heb dan uiteindelijk maar laten maken in een naaiatelier op eigen kosten.
Moraal : ok ze zijn goedkoper dan de gerenomeerde merken (BMW-IXS - Rukka ...etc.) alhoewel mijn vest kostte toch ook bijna 600 eurokes,maar het verschil in kwaliteit is merkbaar,dus uiteindelijk goedkoop = duurkoop.
-
bmwfreakske
Ik denk dat we inderdaad van dezelfde vest spreken,is ze bij jou ook aan het verkleuren?
Al de nwe vesten van HG zijn nu uitgerust met ritsen van YKK,een degelijk merk dus...waarom deze niet gebruiken bij herstellingen???
Morgen gaat mijn vrouw eens horen hoe het daar zit,ik ga zelf niet meer omdat ik weet dat ik wel eens zéééér boos zou kunnen worden als het niet in orde is!!
Er komt in alle geval een vervolg

Al de nwe vesten van HG zijn nu uitgerust met ritsen van YKK,een degelijk merk dus...waarom deze niet gebruiken bij herstellingen???
Morgen gaat mijn vrouw eens horen hoe het daar zit,ik ga zelf niet meer omdat ik weet dat ik wel eens zéééér boos zou kunnen worden als het niet in orde is!!
Er komt in alle geval een vervolg
Andalousie 09/2018
het zwart van de vest is inderdaad aan het " vergrijzen " maar dit is op te lossen door te behandelen met leervet,ik weet het wel het zou allemaal niet mogen.
Bij mij zijn het niet de eigelijke ritsluitingen maar hoe noem je dat de " trekkers " die afgebroken zijn waardoor je geen houvast meer hebt om de rits te openen of te sluiten,probleem is dat vervangen van een rits in zo'n lederen vest wel wat kost,niet ieder atelier neemt die herstelling aan en je zit ook nog met die gore -tex voering die er tussen is genaaid.
ik hoop dat ze je verder gaan helpen en binnen een redelijke termijn,ik had het probleem dat ik mijn aankooptickets niet had bewaard en had dus geen poot om op te staan.
Enfin dit overkomt me maar 1 keer
Bij mij zijn het niet de eigelijke ritsluitingen maar hoe noem je dat de " trekkers " die afgebroken zijn waardoor je geen houvast meer hebt om de rits te openen of te sluiten,probleem is dat vervangen van een rits in zo'n lederen vest wel wat kost,niet ieder atelier neemt die herstelling aan en je zit ook nog met die gore -tex voering die er tussen is genaaid.
ik hoop dat ze je verder gaan helpen en binnen een redelijke termijn,ik had het probleem dat ik mijn aankooptickets niet had bewaard en had dus geen poot om op te staan.
Enfin dit overkomt me maar 1 keer
ne moto veu me te rein en ene veu oan te prutse.
amaai, dat is wel leuk leesvoer!! Heb vorige week mijn tourbroek ook bij HG in Haasrode binnengebracht...om twee nieuwe...ritssluitingen!!! Stel je voor! Haha, ik ben niet de enige!!
Ik moet wel zeggen dat ik sinds een tijdje de winkel van RAD in Tienen bezoek en de service daar is 'impecable"!! Vriendelijk en zeeer behulpzaam!! Ene..die broek en vest van Dainese zitten lekker en warm!!
Vind die leuker dragen dan IXS en denk wel dat de kwaliteit ook beter is dan HG
Ik moet wel zeggen dat ik sinds een tijdje de winkel van RAD in Tienen bezoek en de service daar is 'impecable"!! Vriendelijk en zeeer behulpzaam!! Ene..die broek en vest van Dainese zitten lekker en warm!!
Vind die leuker dragen dan IXS en denk wel dat de kwaliteit ook beter is dan HG
paperclips inderdaad,maar nogal vlug geplooid,ik gebruik nu kleine metalen ringetjes ( zoals bij sleutelhangers) en daardoor een stukje lederen schoenveter geknoopt, kwestie van het met handschoenen aan nog te kunnen gebruiken;
'tis natuurlijk allemaal behelpen;
bij mijn IXS vest van 10 jaar oud functioneren alle ritsen nog perfect ,maar die is dan weer niet waterdicht,'tis altijd wat.
'tis natuurlijk allemaal behelpen;
bij mijn IXS vest van 10 jaar oud functioneren alle ritsen nog perfect ,maar die is dan weer niet waterdicht,'tis altijd wat.
ne moto veu me te rein en ene veu oan te prutse.
-
SilverShadowRT
-
bmwfreakske
Vandaag heeft mijn vrouwke mijn vest afgehaald,blijkbaar heeft mijn protest dan toch wel degelijk geholpen,hij had een smile tot achter zijn oren.
Degelijke ritsen geplaatst.
Relax,een vest van 600€ mag je wel op een degelijke manier kunnen openen vind ik,misschien is het wel opgelost maar dit is zeker niet de bedoeling.
Degelijke ritsen geplaatst.
Relax,een vest van 600€ mag je wel op een degelijke manier kunnen openen vind ik,misschien is het wel opgelost maar dit is zeker niet de bedoeling.
Andalousie 09/2018
-
Relax
Inderdaad. Ik zeg ook niks anders.
Bij RAD is alles tot nu toe zonder problemen of discussies vervangen (tot twee broeken toe), maar 'k heb geen goesting om hier een punt van te maken, dus ringetjes zullen het worden. Als ik er vind, knijp ik dat andere ding ook van m'n rits ('t zijn die aan de kuiten) en komen er overal ringetjes.
Bij RAD is alles tot nu toe zonder problemen of discussies vervangen (tot twee broeken toe), maar 'k heb geen goesting om hier een punt van te maken, dus ringetjes zullen het worden. Als ik er vind, knijp ik dat andere ding ook van m'n rits ('t zijn die aan de kuiten) en komen er overal ringetjes.
-
TonTon
ik heb 2 zo'n ringetjes gedaan aan de ritsen van mijn laarzen....simpel én doeltreffend.Relax schreef:Inderdaad. Ik zeg ook niks anders.
Ritsen gaan snel stuk omdat ze fabriek uit niet behandeld worden of bijna niet ( bedoel de rails ). Bij het regelmatig gebruik ervan trek je dan ook meer aan de naden dan dat het zou moeten..........resultaat.........rits naar de knoppen of meestal trek je eerst het lipje stuk. Oplossing: Ga wekelijks (bij dagelijks gebruik van broek - jas - laarzen ) met een POTLOOD (kleur speelt gene rol en dikte van potlood ook niet) over de rails. Doe eerst je broek-jas-laarzen (de vrouw haar handtas) dicht en ga dan verschillende keren met het potloodpunt erover. Je zal het verschil merken. Tuurlijk is dit een hulpmiddel en ooit gaat de rits er toch aan, maar het zal toch véél langer duren. Ik doe het, mits ik alle dagen woon/werk doe en met al dat zout momenteel......
Neele
Solex-Z400-CM400-GL1000-VN750Vulcan-GL1100-GL1200-VF750CMagna-GL1500-ZX10-ZXR750-ZX9R-CBR1000F-CB1000-GSX1400-DL1000-R1150RT-Vespa GTS300ie-K1600GTL
Solex-Z400-CM400-GL1000-VN750Vulcan-GL1100-GL1200-VF750CMagna-GL1500-ZX10-ZXR750-ZX9R-CBR1000F-CB1000-GSX1400-DL1000-R1150RT-Vespa GTS300ie-K1600GTL
-
TonTon
volledig mee eens , er met een stukje kaars over wrijven werkt ook zeer goed.neele schreef:Ritsen gaan snel stuk omdat ze fabriek uit niet behandeld worden of bijna niet ( bedoel de rails ). Bij het regelmatig gebruik ervan trek je dan ook meer aan de naden dan dat het zou moeten..........resultaat.........rits naar de knoppen of meestal trek je eerst het lipje stuk. Oplossing: Ga wekelijks (bij dagelijks gebruik van broek - jas - laarzen ) met een POTLOOD (kleur speelt gene rol en dikte van potlood ook niet) over de rails. Doe eerst je broek-jas-laarzen (de vrouw haar handtas) dicht en ga dan verschillende keren met het potloodpunt erover. Je zal het verschil merken. Tuurlijk is dit een hulpmiddel en ooit gaat de rits er toch aan, maar het zal toch véél langer duren. Ik doe het, mits ik alle dagen woon/werk doe en met al dat zout momenteel......
-
TonTon
-
21#Joeri
'k Heb van kledij al verschillende merken gehad, maar hetgeen er bij mij NOOIT meer inkomt is HG
Slechte afwerking aan ritsen, loskomende knoppen waar zelfs een naaister geen raad meer weet zonder de buitenlaag van de vest te doorstikken, hun met GoreTex afgewerkte vesten lekken als een vergiet in bepaalde zones, service is shit in Vlaanderen (Duitsland daarentegen wel goed), protectie is ook maar
Ook de kwaliteit van hun laarzen is niet vermeldenswaardig.
HG, not again
Slechte afwerking aan ritsen, loskomende knoppen waar zelfs een naaister geen raad meer weet zonder de buitenlaag van de vest te doorstikken, hun met GoreTex afgewerkte vesten lekken als een vergiet in bepaalde zones, service is shit in Vlaanderen (Duitsland daarentegen wel goed), protectie is ook maar
Ook de kwaliteit van hun laarzen is niet vermeldenswaardig.
HG, not again
Ik ben wellicht één van de weinigen die dan geluk heeft of wat? Als ik dezen topic lees is het één en al miserie...
Ben zeker niet ontevreden voor de prijs-kwaliteit verhouding. Bezit 2 HG-vesten (leren + zomer) en wel 3 broeken (air, leder en goretex) en geen enkele heeft mij ontgoocheld... Heb met HG-laarzen meer dan 40.000km gedaan en heb ze nog steeds voor mijn duo. Enkel mijn goedkope handschoenen zijn versleten na 3 jaar...De producten zijn wellicht niet perfect maar een vest kost dan ook geen 700 euro...
En qua service heb ik in al die jaren nooit hoeven klagen..moeilijk te geloven dat ik de enige ben want in de winkels staat er steeds tevreden volk...
Ben zeker niet ontevreden voor de prijs-kwaliteit verhouding. Bezit 2 HG-vesten (leren + zomer) en wel 3 broeken (air, leder en goretex) en geen enkele heeft mij ontgoocheld... Heb met HG-laarzen meer dan 40.000km gedaan en heb ze nog steeds voor mijn duo. Enkel mijn goedkope handschoenen zijn versleten na 3 jaar...De producten zijn wellicht niet perfect maar een vest kost dan ook geen 700 euro...
En qua service heb ik in al die jaren nooit hoeven klagen..moeilijk te geloven dat ik de enige ben want in de winkels staat er steeds tevreden volk...