Ik ga zaterdag een kijkje nemen.
alvast bedankt voor de reacties
Moderator: GVN
is voor mij ook de reden dat ik bij Mabbe ga, al moet ik elke keer 60km op en 60km terug rijden, hun bereidwilligheid om je met alles te woord te staan en te hulp te komen is gewoon super, als je een opmerking hebt, wordt deze altijd behandelt, zelfs als 't lang duurt wordt er uiteindelijk een oplossing gevonden, kort gezegd, service zoals een topmerk als BMW hoort te leveren Da's misschien omdat ze op mijne vorige moto een hele mooie overnameprijs geboden hebben, en daarom moeten ze nu bezuinigen op de andere overnamesdirk-sus schreef:Neem mij niets kwalijk AUB maar ieder heeft wel eens anders mee gemaakt bij één of andere dealer.
Bij Mabbe vroeg ik naar de overname prijs als ik daar een andere kocht.
Kon in de grond zakken van hun voorstel.
Nu mij hoor je Mabbe niet afbreken maar ik vond hun voorstel ronduit schandandelijk.Ik ga zelfs nog naar daar om stukken (remen of dergelijk wat ik zelf kan doen).Altijd wel ontvangen geen vragen of probemen.
Ga hier niet een top van maken welke dealer of niet,dat maakt ieder voor zich uit.
Allez kben blij dat ik niet alleen ben die niet genoeg kreeg van BMFlat Twin Power schreef:Iedereen heeft inderdaad wel eens slechte ervaringen. Maar voor zotte overname prijzen moet je niet bij de dealer zijn. Die geven allemaal belachelijk lage prijzen. Toen in naar BM ging en daar een nieuwe wilde kopen en mijn GS 1150 wilde overlaten viel ik steil achterover toen ik hoorde wat hij nog wilde geven. Dat was inderdaad ook schandalig. Ik heb dan 3 weken later mijn GS particulier kunnen verkopen en heb er 1800 euro meer voor gekregen dan wat BM wilde geven.
Euuuuuuuuh...wie ni?Van Neste Philip schreef:Het zijn al dezelfste zo rap mogelijk en op een zo gemakkelijkst mogelijk manier veel geld verdienen.Flat Twin Power schreef:Iedereen heeft inderdaad wel eens slechte ervaringen. Maar voor zotte overname prijzen moet je niet bij de dealer zijn. Die geven allemaal belachelijk lage prijzen. Toen in naar BM ging en daar een nieuwe wilde kopen en mijn GS 1150 wilde overlaten viel ik steil achterover toen ik hoorde wat hij nog wilde geven. Dat was inderdaad ook schandalig. Ik heb dan 3 weken later mijn GS particulier kunnen verkopen en heb er 1800 euro meer voor gekregen dan wat BM wilde geven.
Grtz Fluppe met de lawaaipapegaai