Ik heb ergens eens in een topic gelezen dat er iemand zijn motor 2 cm verlaagt heeft
Zelf ben ik maar 1,70 m en kan mijn voeten niet plat op de grond zetten
Groetjes Marc
Moderator: GVN
marcpe schreef:Hallo
Ik heb ergens eens in een topic gelezen dat er iemand zijn motor 2 cm verlaagt heefthoe gaat dit in zijn werk en hoeveel kost het om dat te laten doen
![]()
Zelf ben ik maar 1,70 m en kan mijn voeten niet plat op de grond zettenen nu nog groeihormonen nemen
daarvoor is het al te laat, ik word al een dagske ouder he
![]()
Groetjes Marc
vind ik ook wou het alleen niet zeggenJohn schreef:En wat meer is... ik voel me er beter bij als ik dan al eens een keertje sta te kletsen met collega motards die door de band allemaal toch wat groter zijn dan 1,70![]()
Wat bedoel je met aanpassen van de veren, heeft men dan de originele veren vervangen door kortere ? Van welk merk ? Of heeft men van de originele veren een stuk afgezaagd?hla schreef:Ik heb inderdaad mijn moto laten verlagen.
Eerst heb ik het zadelsteunpunt zelf op de laagste stand -1cm geplaatst.
Daarna heb ik die terug op de normale laagste stand gezet en door de aanpassing van de veren de zithoogte met dik 5 cm verlaagd. Volgens de verkoper zou het zelfs 7 cm moeten zijn, maar dat is wat overdreven volgens mij.
Ikzelf wens geen zolen in mijn schoensel te plaatsen omdat ik wel met 4 verschillende paren rij, en die zeker niet allemaal geschikt zijn hiervoor.
En dan zul je het fenomeen krijgen dat je vandaag aan de grond kunt en er morgen niet aan denkt maar dan NIET meer aan de grond kunt zoals het hoord. Met alle gevolgen vandien![]()
Neen, ik ben zeer tevreden over de verlaging, alleen is het wel iets harder dan vroegermaar dat is de schuld van de slechte wegdekken.
Bij goede banen heb je daar geen last van![]()
Kostprijs : 1000 €(beroepskosten natuurlijk
)