Zuid-Oost Engeland

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
pascalplovie

Zuid-Oost Engeland

Bericht door pascalplovie »

Eind mei vetrek ik voor enkele dagen met mijn K100 naar ZO-Engeland. Heeft iemand roadbooks voor deze regio? Ter info: ik ben (nog) geen GPS-gebruiker.

Alvast bedankt.

Pascal
duveltje4

Bericht door duveltje4 »

Van zuidoost kan ik niet meespreken, maar ik heb over twee jaar Zuidwest Engeland gedaan... manmanman...MOOI!!

hopelijk zijn er toch nog lezers die je kunnen helpen!

:?
pascalplovie

Bericht door pascalplovie »

Bedankt Duveltje4.

Blijkbaar zijn er geen andere BMW/motor-liefhebbers die ervaring of tips hebben in Zuid-Oost Engeland. Ik zal zelf op ontdekkingstocht trekken.

Heb jij soms roadbooks voor het Zuid-Westen?

Alvast bedankt.

Mvg,

Pascal
duveltje4

Bericht door duveltje4 »

Roadbooks heb ik niet. We zijn toen ook zo maar op goed geluk vertrokken.

Een aanrader is http://www.foxandhoundsinn.com/ als ik me niet vergis hebben we daar onze eerste nacht doorgebracht. De volgende keer ga ik er zeker terug.

Als ik de tijd vind zal ik vanavond eens enkele mooie foto's online zetten. Dan kan je al beginnen watertanden
:lol:
GVN
Moderator

Re: Zuid-Oost Engeland

Bericht door GVN »

pascalplovie schreef:Eind mei vetrek ik voor enkele dagen met mijn K100 naar ZO-Engeland. Heeft iemand roadbooks voor deze regio? Ter info: ik ben (nog) geen GPS-gebruiker.

Alvast bedankt.

Pascal
Ik ben er vorig jaar geweest, al was het beperkt tot een verbindingstraject tussen Wales en de kanaaltunnel. Het noorden van de regio (Oxford en zo) heb ik niet gedaan.
Wat ik mij vooral herinner:
- ontzettend veel verkeer en de daaraan gekoppelde flitsbakken ! Niet leuk rijden eerlijk gezegd.
- Natuur : the new forest en the seven sisters country park zijn zeker aanraders
- Cultuur : Canterbury is mooi maar ga er niet naar toe op een zaterdag (overrompeling).

Steeds bereid,

Geert VN
Nel mezzo del cammin di nostra vita...

R1250 RT 2021, Alpin weiss - R1100S Boxercup Randy Mamola
Plaats reactie