Eind mei vetrek ik voor enkele dagen met mijn K100 naar ZO-Engeland. Heeft iemand roadbooks voor deze regio? Ter info: ik ben (nog) geen GPS-gebruiker.
Alvast bedankt.
Pascal
Zuid-Oost Engeland
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
-
pascalplovie
Roadbooks heb ik niet. We zijn toen ook zo maar op goed geluk vertrokken.
Een aanrader is http://www.foxandhoundsinn.com/ als ik me niet vergis hebben we daar onze eerste nacht doorgebracht. De volgende keer ga ik er zeker terug.
Als ik de tijd vind zal ik vanavond eens enkele mooie foto's online zetten. Dan kan je al beginnen watertanden

Een aanrader is http://www.foxandhoundsinn.com/ als ik me niet vergis hebben we daar onze eerste nacht doorgebracht. De volgende keer ga ik er zeker terug.
Als ik de tijd vind zal ik vanavond eens enkele mooie foto's online zetten. Dan kan je al beginnen watertanden
Re: Zuid-Oost Engeland
Ik ben er vorig jaar geweest, al was het beperkt tot een verbindingstraject tussen Wales en de kanaaltunnel. Het noorden van de regio (Oxford en zo) heb ik niet gedaan.pascalplovie schreef:Eind mei vetrek ik voor enkele dagen met mijn K100 naar ZO-Engeland. Heeft iemand roadbooks voor deze regio? Ter info: ik ben (nog) geen GPS-gebruiker.
Alvast bedankt.
Pascal
Wat ik mij vooral herinner:
- ontzettend veel verkeer en de daaraan gekoppelde flitsbakken ! Niet leuk rijden eerlijk gezegd.
- Natuur : the new forest en the seven sisters country park zijn zeker aanraders
- Cultuur : Canterbury is mooi maar ga er niet naar toe op een zaterdag (overrompeling).
Steeds bereid,
Geert VN
Nel mezzo del cammin di nostra vita...
R1250 RT 2021, Alpin weiss - R1100S Boxercup Randy Mamola
R1250 RT 2021, Alpin weiss - R1100S Boxercup Randy Mamola