Pijn aan kont...R850R
Moderator: GVN
Pijn aan kont...R850R
Vandaag nog eens een rit gedaan van ongeveer 200 km. Terug heeft het vrouwtje achterop pijn aan het achterwerk. Heeft iemand een oplossing voor haar probleemke?
-
Iron Gonzo
ander zadel???
ik kan momenteel niet op het merk komen maar ze maken reclame
met een vrouw die rode billetjes heeft
ik kan momenteel niet op het merk komen maar ze maken reclame
met een vrouw die rode billetjes heeft
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
Iron Gonzo
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Probeer eens met een fietsbroek. Werk bij mij uitstekend! en kost veel minder dan een nieuw zadel.
Pijn wordt volgens mij veroorzaakt door gebrek aan warmte afvoer. Een goede fietsbroek lost dit probleem op met Coolmax of iets dergelijks.
Ik heb dit uitgeprobeerd vorige zomer 7 dagen +- 2.500 km zonder pijn!!
Succes.
Pijn wordt volgens mij veroorzaakt door gebrek aan warmte afvoer. Een goede fietsbroek lost dit probleem op met Coolmax of iets dergelijks.
Succes.
R 1100 S
Kan enkel Odlo http://www.odlo.com ondergoed aanbevelen..op lange ritten tot 12h nooit pijn gehad dankzij hun 'coureursbroek'
heb de mijne bij De Berghut in Hamme gehaald.
Laatst gewijzigd door Wingman X op 23 apr 2006, 23:47, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Boskrabber
En ik die altijd gedacht had, dat De Berghut in Hamme was.Xavier schreef:Kan enkel Odlo http://www.odlo.com ondergoed aanbevelen..op lange ritten tot 12h nooit pijn gehad dankzij hun 'coureursbroek'![]()
![]()
heb de mijne bij De Berghut in Temse gehaald.
R1200RT
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Re: Pijn aan kont...R850R
[quote="gino1972"]Vandaag nog eens een rit gedaan van ongeveer 200 km. Terug heeft het vrouwtje achterop pijn aan het achterwerk. Heeft iemand een oplossing voor haar probleemke?[/quote] Gewoon een cide-car aanschaffen de snekweg op ,,voor uitrit het pinneke eruit en hoeps van alles verlost,,,k'zal da wel eens doen met je ma,,,,,dag zoon

Ik vrees dat gewenning de beste oplossing zal zijn. Het duozadel van de R..R is toch al niet zo slecht van huis uit. Als het tenminste gewoon "pijn aan haar kont" is van het lange zitten. Regelmatig eens een andere houding aannemen, vaker afstappen en blijven trainen. Want als ze niet zo vaak meegaat, dan wordt een nieuw zadel een relatief dure oplossing, zonder gegarandeerd resultaat. Een topkoffer met rugsteun is goedkoper, en dan kan ze af en toe eens achterover gaan zitten, zodat bloeddoorstroming ook beter wordt. En wat ze in die koffer allemaal kwijt kan, ze vergeet die pijn gewoon
.
Of laat haar eens een half uur in kikvorshouding op zo'n racer zitten, of op een oud Intruderke, waar de duo haast gewoon op het spatbord zit. Daarna voelt de R stukken beter aan
.
Of laat haar eens een half uur in kikvorshouding op zo'n racer zitten, of op een oud Intruderke, waar de duo haast gewoon op het spatbord zit. Daarna voelt de R stukken beter aan
-
Iron Gonzo
ik gebruik ook een koersbroekje(slipje) bij lange rittenSBeemer schreef:Probeer eens met een fietsbroek. Werk bij mij uitstekend! en kost veel minder dan een nieuw zadel.
Succes.
en dat helpt inderdaad ook goed
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
plukenannabel
Hoi Gino1972,
Heb nog een corbinzadel voor je, voor en achter met rugsteun. Bij interesse even een mailtje naar vhondebrink@hotmail.com graag.
groeten uit nederland
Heb nog een corbinzadel voor je, voor en achter met rugsteun. Bij interesse even een mailtje naar vhondebrink@hotmail.com graag.
groeten uit nederland