Pijn aan kont...R850R

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
gino1972

Pijn aan kont...R850R

Bericht door gino1972 »

Vandaag nog eens een rit gedaan van ongeveer 200 km. Terug heeft het vrouwtje achterop pijn aan het achterwerk. Heeft iemand een oplossing voor haar probleemke?
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

ander zadel???
:idea:
ik kan momenteel niet op het merk komen maar ze maken reclame
met een vrouw die rode billetjes heeft
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Werner Von C.
Contacteer:

Bericht door Werner Von C. »

ander zadel???
Néén, ander vrouw kopen :lol:

Je kan es zien bij Corbin of andere...maar ik vrees dat er een stuk gewenning aan te pas gaat komen dus meerdere ritjes maken en langzaam opbouwen opdat haar poepke d'raan went... :wink:
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Iron Gonzo

http://www.corbin.com/
campi
thx het was inderdaad corbin dat ik zocht
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
SBeemer

Bericht door SBeemer »

Probeer eens met een fietsbroek. Werk bij mij uitstekend! en kost veel minder dan een nieuw zadel.
Pijn wordt volgens mij veroorzaakt door gebrek aan warmte afvoer. Een goede fietsbroek lost dit probleem op met Coolmax of iets dergelijks.
Ik heb dit uitgeprobeerd vorige zomer 7 dagen +- 2.500 km zonder pijn!!
Succes.
R 1100 S
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Kan enkel Odlo http://www.odlo.com ondergoed aanbevelen..op lange ritten tot 12h nooit pijn gehad dankzij hun 'coureursbroek' 8) 8) 8) heb de mijne bij De Berghut in Hamme gehaald.
Laatst gewijzigd door Wingman X op 23 apr 2006, 23:47, 2 keer totaal gewijzigd.
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
Boskrabber

Bericht door Boskrabber »

Xavier schreef:Kan enkel Odlo http://www.odlo.com ondergoed aanbevelen..op lange ritten tot 12h nooit pijn gehad dankzij hun 'coureursbroek' 8) 8) 8) heb de mijne bij De Berghut in Temse gehaald.
En ik die altijd gedacht had, dat De Berghut in Hamme was.
R1200RT

Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

ai shit! ge hebt gelijk!! Is idd in Hamme, sorry!
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
rudydp

Re: Pijn aan kont...R850R

Bericht door rudydp »

[quote="gino1972"]Vandaag nog eens een rit gedaan van ongeveer 200 km. Terug heeft het vrouwtje achterop pijn aan het achterwerk. Heeft iemand een oplossing voor haar probleemke?[/quote] Gewoon een cide-car aanschaffen de snekweg op ,,voor uitrit het pinneke eruit en hoeps van alles verlost,,,k'zal da wel eens doen met je ma,,,,,dag zoon :lol: :lol:
LOMAX

Bericht door LOMAX »

Ik vrees dat gewenning de beste oplossing zal zijn. Het duozadel van de R..R is toch al niet zo slecht van huis uit. Als het tenminste gewoon "pijn aan haar kont" is van het lange zitten. Regelmatig eens een andere houding aannemen, vaker afstappen en blijven trainen. Want als ze niet zo vaak meegaat, dan wordt een nieuw zadel een relatief dure oplossing, zonder gegarandeerd resultaat. Een topkoffer met rugsteun is goedkoper, en dan kan ze af en toe eens achterover gaan zitten, zodat bloeddoorstroming ook beter wordt. En wat ze in die koffer allemaal kwijt kan, ze vergeet die pijn gewoon :D.
Of laat haar eens een half uur in kikvorshouding op zo'n racer zitten, of op een oud Intruderke, waar de duo haast gewoon op het spatbord zit. Daarna voelt de R stukken beter aan :wink:.
Iron Gonzo

SBeemer schreef:Probeer eens met een fietsbroek. Werk bij mij uitstekend! en kost veel minder dan een nieuw zadel.
Pijn wordt volgens mij veroorzaakt door gebrek aan warmte afvoer. Een goede fietsbroek lost dit probleem op met Coolmax of iets dergelijks.
Ik heb dit uitgeprobeerd vorige zomer 7 dagen +- 2.500 km zonder pijn!!
Succes.
ik gebruik ook een koersbroekje(slipje) bij lange ritten
en dat helpt inderdaad ook goed
TRIUMPH TROPHY SE
Fox30

Bericht door Fox30 »

Heb bij Selbach volgende BMW broek gevonden die het NIET schuiven van de motokledij heeft verholpen:
Afbeelding
32.23 euro.
Is best een aanrader
dejos

Bericht door dejos »

Als het een roadster is van het recentste type , kan je wel een comfortzadel kopen voor de duo en dit is breder en dikker en kost 163 euro , k'heb er ook eentje gekocht voor m'n vrouw .Het zadel is van BMW zelf.
R850R , R100RS (bwj 1978),R1150R , R1200GS
plukenannabel

Bericht door plukenannabel »

Hoi Gino1972,

Heb nog een corbinzadel voor je, voor en achter met rugsteun. Bij interesse even een mailtje naar vhondebrink@hotmail.com graag.

groeten uit nederland
Plaats reactie