Mijn RT1200 heeft alle opties exclusief de GPS.
Nog geen seconde spijt van gehad.
En ja, misschien is die ESA niet levensnoodzakelijk, het maakt datzelfde leven veel gemakkelijker, eens je dat gewoon ben wil je dat niet missen. Idem voor de radio. Idem voor alarm. Idem voor cruise Control , manne heb ik da vroeger gemist .. !!!!!! Ik heb wel een grote topkoffer gekocht omdat ik de plaats nodig had. En daar moet je als je solo rijd en het is wat winderig WEL rekening mee houden of het verrast je (hij staat vrij hoog he) Ook de tanktas heb ik. Die vind ik wel wat klein, maar ik dacht niet dat er op het moment alternatieven op de markt waren .... En de onjuistheden van de BC .. juist ja (we gaan daar hier toch niet terug over beginnen zeveren ? - of wel ?), schijnt dus wel op te lossen zijn door dealer ...
Ik herhaal, zelf nog geen seconde spijt van ..
Ok, tis veel geld, ook voor mij zenne, maar dat ben je na een kilometer of zo al vergeten ... en je koopt toch niet alle jaren zo een mooie beemer hé

Als dat alles niet volstaat is er nog steeds nen LT hé
Samen vattend :
DOEN zou ik zeggen, maar das mijn advies he

Niet twijfelen , en bollen maar

rij ze, maar rij ze voorzichtig hé
PS.@brit : vriend je hebt recht op je mening hoor, absoluut, maar misschien mag je je een beetje genuanceerder uitdrukken

tis maar een idee ...

So skjeus me