zomerbroek
Moderator: GVN
-
WIMGSA1200
zomerbroek
ik vindt de broek van mijn revit pak te warm iemand tips voor een zomerbroek? leer of textiel?
1200 gsa
Zumo 660
Wilbers
Zumo 660
Wilbers
-
Iron Gonzo
ik vond mijn lederen racepakske (ja het gele) beter voor in de zomer dan mijn textiel broek van richa
ik heb onlangs een dame achterop gehad met een jeans waarin protectoren verwerkt waren
lijkt mij ideaal voor in de zomer
ik heb onlangs een dame achterop gehad met een jeans waarin protectoren verwerkt waren
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Hééé Iron verklaar je nader wat stak er in die jeans was het u protector die er aan te pas kwam of heb ik het misIRON GONZO schreef:ik vond mijn lederen racepakske (ja het gele) beter voor in de zomer dan mijn textiel broek van richa
Naam en adres van die dame aub
Geniet van de vrijheid tijdens het rijden.
YOO
Heb een "Summer"broek van BMW, in 't beige, en deze is luchtig genoeg.
Ze ziet er ook nog is redelijk bescheiden uit, ge zou er zo nen deftige restaurant mee binnenmogen, en toch zijt ge beschermd
Althans, aan de knieën, aan de heup en aan 't achterste is er geen extra bescherming, da's een beetje minder
Wel is er een rits, om een motovest aan te ritsen, da's dan weer goed.
Kortom, een goede, luchtige motobroek, die er niet te opzichtig uitziet
Grtz, Philip!
Ze ziet er ook nog is redelijk bescheiden uit, ge zou er zo nen deftige restaurant mee binnenmogen, en toch zijt ge beschermd
Althans, aan de knieën, aan de heup en aan 't achterste is er geen extra bescherming, da's een beetje minder
Wel is er een rits, om een motovest aan te ritsen, da's dan weer goed.
Kortom, een goede, luchtige motobroek, die er niet te opzichtig uitziet
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Waar moeten ze dan schoppen om U buiten te zetten en u niet pijn te doen.Koppel!! schreef:YOO
Ze ziet er ook nog is redelijk bescheiden uit, ge zou er zo nen deftige restaurant mee binnenmogen, en toch zijt ge beschermd![]()
Althans, aan de knieën, aan de heup en aan 't achterste is er geen extra bescherming, da's een beetje minder![]()
Sorry Koppel, Het moest er uit.
Als ik nog eens naar de Oase kom moogt ge schoppen !!!!
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

Of een sportwikel, ze hebben er dunne ademende winstoppers speciaal voor lopers. Ik gebruik nike climat fit.Of moet ik eens rondneuzen in een Adventure-winkel?
Patrick V
R1150RT 2003 SP 2610
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen
Een getrouwde man kan rustig zijn fouten vergeten; het is nergens voor nodig om ze met twee te blijven onthouden.
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen
Een getrouwde man kan rustig zijn fouten vergeten; het is nergens voor nodig om ze met twee te blijven onthouden.
@ luc gs: had ook al de 'phase change' in gedachten.
heeft iemand hier ervaring mee?
ik draag een bmw zomerpak savanna 2. het heeft van die ritsen die je kan openzetten bij warm weer. maar zelfs als de ritsen dicht zijn voel je toch nog de koude doorkomen. daarom had ik graag een windstopper. als het smorgens koud is trek je hem aan, en snamiddags als het warmer is, doe je hem uit en steek hem in je koffers.
heeft iemand hier ervaring mee?
ik draag een bmw zomerpak savanna 2. het heeft van die ritsen die je kan openzetten bij warm weer. maar zelfs als de ritsen dicht zijn voel je toch nog de koude doorkomen. daarom had ik graag een windstopper. als het smorgens koud is trek je hem aan, en snamiddags als het warmer is, doe je hem uit en steek hem in je koffers.
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC
-
JoCo
ben niet zo'n kouwe, gewoonlijk bij verre verplaatsingen draag ik mijn zeemvellen koersbroek onder mijn motobroek, kwestie van het peopeke wat te verzorgenGS 'er schreef:@stoffel en @ gserik:
wat doe je daaronder aan als je smorgens vertrekt en het is koud? wetende dat het een warme dag zal worden? vooral kwestie van wind tegen te houden
Stoffel
Yep bijna dagelijks mijn neopreen vestje van BMW aan. Maar zoals reeds erder ergens werd vermeld dit jasje onder je kledij aandoen ttz eerst bv. een T-shirt dan neopreen vestje, dan pull en als laatste vest met Gore-Tex. Let wel deze kledijvoorstel is enkel als het echt koud is. Anders gewoon T-shirt of hem, neopreen en dan vest. Die Ralley vest is niet echt een winters kledingstukGS 'er schreef:@stoffel:
aan de benen is het zo geen probleem, dan draag ik een calçon indien nodig. meer op het bovenlijf eigenlijk en de armen. geen ervaring met windstopper (evt van bmw)?
Stoffel
-
pvde
- Contacteer:
Yep,
Ik draag s'morgens als het nog wat koud is een looplegging onder mijn motobroek.

Maakt niet uit welk merk, ik draag er één van Decathlon.
Is makkelijk en neemt bijna geen plaats in als je hem later wil uitdoen.
PS: neemt ook makkelijk het zweet op zodat je motobroek niet blijft plakken aan je benen.
Op het bovenlichaam draag ik het "Phase Change" vestje van BMW (neopreenvestje).

Houdoe
Ik draag s'morgens als het nog wat koud is een looplegging onder mijn motobroek.

Maakt niet uit welk merk, ik draag er één van Decathlon.
Is makkelijk en neemt bijna geen plaats in als je hem later wil uitdoen.
PS: neemt ook makkelijk het zweet op zodat je motobroek niet blijft plakken aan je benen.
Op het bovenlichaam draag ik het "Phase Change" vestje van BMW (neopreenvestje).

Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
heb me vandaag deze "windbreaker 2" van BMW aangeschaft (zie foto). zou 100% winddicht zijn en ideaal voor onder zomerpak wanneer het wat kouder is.
de "phase change" zou dan weer beter temperatuur regulerend zijn. op eerste zicht ziet het er deftig materiaal uit. (mag ook wel voor die prijs)
[img][img]http://img236.imageshack.us/img236/4971/jwindbreaker2marinesteingrau0b.jpg[/img][/img]
de "phase change" zou dan weer beter temperatuur regulerend zijn. op eerste zicht ziet het er deftig materiaal uit. (mag ook wel voor die prijs)
[img][img]http://img236.imageshack.us/img236/4971/jwindbreaker2marinesteingrau0b.jpg[/img][/img]
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC