zomerbroek

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

WIMGSA1200

zomerbroek

Bericht door WIMGSA1200 »

ik vindt de broek van mijn revit pak te warm iemand tips voor een zomerbroek? leer of textiel?
1200 gsa
Zumo 660
Wilbers
Motorista

Bericht door Motorista »

Ik rijd al een paar jaar met het Air-Flow pak van BMW in de zomer en ben tevreden. Het is al bruikbaar vanaf een 15° op een RT, mits je de wind kunt afsnijden door een windstopper onder de jas.
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

ik vond mijn lederen racepakske (ja het gele) beter voor in de zomer dan mijn textiel broek van richa

ik heb onlangs een dame achterop gehad met een jeans waarin protectoren verwerkt waren
lijkt mij ideaal voor in de zomer
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
dirk-sus
Contacteer:

Bericht door dirk-sus »

IRON GONZO schreef:ik vond mijn lederen racepakske (ja het gele) beter voor in de zomer dan mijn textiel broek van richa

ik heb onlangs een dame achterop gehad met een jeans waarin protectoren verwerkt waren
lijkt mij ideaal voor in de zomer
Hééé Iron verklaar je nader wat stak er in die jeans was het u protector die er aan te pas kwam of heb ik het mis :shock:
Naam en adres van die dame aub :P :wink:
Geniet van de vrijheid tijdens het rijden.
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO

Heb een "Summer"broek van BMW, in 't beige, en deze is luchtig genoeg.
Ze ziet er ook nog is redelijk bescheiden uit, ge zou er zo nen deftige restaurant mee binnenmogen, en toch zijt ge beschermd :lol:
Althans, aan de knieën, aan de heup en aan 't achterste is er geen extra bescherming, da's een beetje minder :?
Wel is er een rits, om een motovest aan te ritsen, da's dan weer goed.

Kortom, een goede, luchtige motobroek, die er niet te opzichtig uitziet 8)

Grtz, Philip!