zadelovertrek

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over olie, remmen en technische werking van bepaalde onderdelen of de motor.

Moderator: GVN

greystoke

zadelovertrek

Bericht door greystoke »

hallo,

Ik wil het oranje zadel van mijn R80G/S veranderen in een zwart zadel. Hoe doe ik dit het best?
Bedankt voor de tips!!
R1150GS,R80G/S, XC650 (te koop): kiezen is verliezen
Michel

Bericht door Michel »

Een ander zadel zetten of een andere overtrek laten plaatsen, bvb bij Deca in Drongen. Mijn zadel is er nu binnen voor verhoging en een nieuwe overtrek. Ik heb gekozen voor dezelfde look als de zadels op de R1150RT's. Anders keuze genoeg!
Michel
R1100GS "BLACK MOLLY"
---------------------------------
JüRgen
Moderator
Contacteer:

Bericht door JüRgen »

Michel,

Inderdaad, prima zaak, prima prijs, en kwalitatief goed werk !
Heb er destijds nog autozetels en binnenbekleding laten doen voor mijn eerste auto.

Succes Greystroke :wink:
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
bmwfreakske

zadel

Bericht door bmwfreakske »

Kan ik wat meer info over DECA krijgen,telefoon of eventuele website?
THX
Andalousie 09/2018
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

BMWFREAKSKE schreef
Kan ik wat meer info over DECA krijgen,telefoon of eventuele website?
THX
AYS Stoffel
Deca Autobekleding
Antoon Catriestraat 21
9031 Drongen
België

Tel.: +32-9-227 53 07
Fax: +32-9-227 92 63
Afbeelding
bmwfreakske

vergelijken van zadels

zou het mogelijk zijn enige ervaringen met allerhande merken van zadels hier eens neer te pennen,is wunderlich inderdaad zo goed?is het zadel van deca wel wat je nodig hebt?De voorstellen van artistiek zien er goed uit(het prijskaartje ook)of geef ik wel degelijk beter wat geld uit aan een op maat gemaakt zadel?ritjes van 100 tot 200 km zijn in het algemeen geen probleem,maar als je begint aan vakanties en ritten waar je dagelijks 250-300km op je motor zit uit zich dat toch in pijn in de benen en de rug.
Andalousie 09/2018
frederik

Re: vergelijken van zadels

Bericht door frederik »

bmwfreakske schreef:zou het mogelijk zijn enige ervaringen met allerhande merken van zadels hier eens neer te pennen,is wunderlich inderdaad zo goed?is het zadel van deca wel wat je nodig hebt?De voorstellen van artistiek zien er goed uit(het prijskaartje ook)of geef ik wel degelijk beter wat geld uit aan een op maat gemaakt zadel?ritjes van 100 tot 200 km zijn in het algemeen geen probleem,maar als je begint aan vakanties en ritten waar je dagelijks 250-300km op je motor zit uit zich dat toch in pijn in de benen en de rug.
doe jezelf een plezier en koop je een corbin zadel. je zal dan geen probleem meer hebben.
de Ron

Bericht door de Ron »

of doe zoals mijnen oudte zoon, trek enkele zwarte nylon kousen over hetgene je wil personaliseren, toot cool en is vervangbaar. Zoek een paar zeer stevige dames en vraag hun nylon kousen om over je zadel te trekken !! Geeft misschien enkele, reactie's o.a. :D :( :shock: :? :oops: :twisted: :?: of :arrow:

groetjes,

Ronny (ps. ik trok thuis al een nylon kous van haar gat, om de vliegen van mijn kuip te krijgen. Reultaat : even gevloek, kille billen, maar toch een propere moto !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ronny (the pig)
R1150RT van 2003, betrouwbaar beestje. Nu een 1200RT, hopelijk een even betrouwbaar beestje !
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

de Ron schreef:of doe zoals mijnen oudte zoon, trek enkele zwarte nylon kousen over hetgene je wil personaliseren, toot cool en is vervangbaar. Zoek een paar zeer stevige dames en vraag hun nylon kousen om over je zadel te trekken !! Geeft misschien enkele, reactie's o.a. :D :( :shock: :? :oops: :twisted: :?: of :arrow:

groetjes,

Ronny (ps. ik trok thuis al een nylon kous van haar gat, om de vliegen van mijn kuip te krijgen. Reultaat : even gevloek, kille billen, maar toch een propere moto !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ronny (the pig)
en veel minder werk voor als de nood het hoogst is :D :D :D :D :oops:
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
bmwfreakske

Ron
bedankt voor de deze tips ,hopelijk draag jij geen nylons als ik je tegenkom :shock: :shock: :roll:
Andalousie 09/2018
de Ron

Bericht door de Ron »

nee Freakske, als ge bij mij iets van mijn gat trekt zal je het met een simpel katoenen slipje moeten doen .... :lol:
R1150RT van 2003, betrouwbaar beestje. Nu een 1200RT, hopelijk een even betrouwbaar beestje !
motorprinsesje

Bericht door motorprinsesje »

Hallo,

Kan iemand mij richtprijs doormailen voor het overtrekken van zadel?

Die motor dat ik wil kopen heeft blauw zadel maar is volledig lelijk geworden (efkes gegoogled en naar schijnt is daar wel probleem mee? )

dus zou het zadel int zwart willen laten overtrekken

groetjes
Harald

Bericht door Harald »

Al eens op de 2de handsmarkt gaan kijken voor een zadel
E-bay 2°hands enz. :wink:
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
motorprinsesje

ja, staan er zelfs te koop in Amerika... maar ja, als ik da laat afkomen en tis niet dat welk ik moet hebben, sta ik hier schoon
John
Contacteer:

Bericht door John »

Een belleke naar Werminval in merksem. Vragen naar Ludo, de verantwoordelijke van de stoffeerderij. Zeggen dat ge door mij gestuurd bent (de man die de begeleiding deed op de open deur dag) en dat komt voor een zacht prijsje in orde! :wink:
Dirk Pauwels

Bericht door Dirk Pauwels »

motorprinsesje schreef:Hallo,

Kan iemand mij richtprijs doormailen voor het overtrekken van zadel?

Die motor dat ik wil kopen heeft blauw zadel maar is volledig lelijk geworden (efkes gegoogled en naar schijnt is daar wel probleem mee? )

dus zou het zadel int zwart willen laten overtrekken

groetjes
Al eens bij Artistiek gekeken?
http://www.artistiek.be/zadelstoffeer.asp

Heb daar ooit eens een Honda Transalp zadel laten doen, was toen 150Euro, duur, maar was wel heel goed gedaan. Vraag eens prijs hé, ze kunnen ook verlagen en zo. Is in Sint Niklaas, +/- 80km van Geraardsbergen.
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
motorprinsesje

Bedankt voor de reacties maar tis niet meer nodig.

Ik heb die motor met dat afgetrokken zadel niet gekocht.

Maar ja, kan altijd nuttig zijn voor later...

groetjes
motorprinsesje

Gisterenavond mijn zadel binnengebracht bij kennis van mij, vanavond had ik het al terug...

en dit is het resultaat:

Afbeelding

Chique hé... straks heb ik nog ne nieuwe brommer :wink: en tis uiteindelijk leder geworden, ik had skai gevraagd maar hij heeft er leder overgezet. 8)
Laatst gewijzigd door motorprinsesje op 26 aug 2005, 00:03, 4 keer totaal gewijzigd.
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Amai, dat mag idd gezien worden! Knap werk en mooi zwart!
Voorwaar ik zeg ulle, ze rijdt binnenkort met de schoonste Funduro rond!
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

allee jongens
dat meisje doet haar best om haar motorfietsje terug in orde te krijgen en ze deelt haar ervaringen met ons.
ik denk niet dat er hier veel zijn die weten hoe nen F650 in elkaar steekt.
dank zij haar hebben we nu ook wat kennis bij.
oke: we denken volgens wetenschappelijke magazines om de 3sec aan sex. maar laat ons nu terug effe het rechte pad volgen.

trouwens proficiat met het tot nu toe al zelf gedane werk aan uw brommertje motorprinsesje.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
dees

Bericht door dees »

Het ziet er daar een gezellige slaapkamer uit...is dat uw slaapkleed onder het hoofdkussen? Uw dekbed is dat beschreven met verzen van de koran?
Sorry, ik zal maar stoppen, maar ik ben nogal nen kerieuzeneuze...
schoon zadel ook
groeten,
dees
YOwan

Bericht door YOwan »

R1100RS schreef:we denken volgens wetenschappelijke magazines om de 3sec aan sex.
Beste Bart, Afghanistan doet U duidelijk geen goed.
Om de 3 sec maar ? :?:
't Wordt hoog tijd dat ge terug komt hoor :!:
cu soon, doeiij
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
motorprinsesje

dees schreef:Het ziet er daar een gezellige slaapkamer uit...is dat uw slaapkleed onder het hoofdkussen? Uw dekbed is dat beschreven met verzen van de koran?
Sorry, ik zal maar stoppen, maar ik ben nogal nen kerieuzeneuze...
schoon zadel ook
Nu ben ik 100% zeker, bestaat geen enkele man dat serieus is...

en neen, dat is geen slaapkleed, maar een pillow kussen... :wink:
pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

motorprinsesje schreef:
Nu ben ik 100% zeker, bestaat geen enkele man dat serieus is...

Yep,
Oei, je gaat je toch niet bekeren tot het ....... geslacht, ala Eva Pauwels :?: :wink: :lol: :lol: :lol: :lol:
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
dees

Bericht door dees »

motorprinsesje schreef: een pillow kussen... :wink:
humhum...een knuffelkussen.
Als ik zo uw lederen zadel zie proef ik er ineens ook de geur van leder bij en denk ik spontaan ook aan lederen topjes en rokjes. Opeens zie ik mijzelf terug hoe ik als kind verliefd was op Suzy Quatro, in lederen overall, met de guitaar op haar lenden, lang geleden in toppop. Ik zoek meteen eens naar the 48- crash en the can the can in mijn muziekcollectie... Bedankt om mij even te laten dromen motorprinsesje.
Spannend zo een midlifecrisis 8)
Laatst gewijzigd door dees op 20 aug 2005, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
groeten,
dees
Plaats reactie