zadelovertrek
Moderator: GVN
zadelovertrek
hallo,
Ik wil het oranje zadel van mijn R80G/S veranderen in een zwart zadel. Hoe doe ik dit het best?
Bedankt voor de tips!!
Ik wil het oranje zadel van mijn R80G/S veranderen in een zwart zadel. Hoe doe ik dit het best?
Bedankt voor de tips!!
R1150GS,R80G/S, XC650 (te koop): kiezen is verliezen
-
Michel
Een ander zadel zetten of een andere overtrek laten plaatsen, bvb bij Deca in Drongen. Mijn zadel is er nu binnen voor verhoging en een nieuwe overtrek. Ik heb gekozen voor dezelfde look als de zadels op de R1150RT's. Anders keuze genoeg!
Michel
R1100GS "BLACK MOLLY"
---------------------------------
R1100GS "BLACK MOLLY"
---------------------------------
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
Michel,
Inderdaad, prima zaak, prima prijs, en kwalitatief goed werk !
Heb er destijds nog autozetels en binnenbekleding laten doen voor mijn eerste auto.
Succes Greystroke
Inderdaad, prima zaak, prima prijs, en kwalitatief goed werk !
Heb er destijds nog autozetels en binnenbekleding laten doen voor mijn eerste auto.
Succes Greystroke
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

-
bmwfreakske
-
bmwfreakske
vergelijken van zadels
zou het mogelijk zijn enige ervaringen met allerhande merken van zadels hier eens neer te pennen,is wunderlich inderdaad zo goed?is het zadel van deca wel wat je nodig hebt?De voorstellen van artistiek zien er goed uit(het prijskaartje ook)of geef ik wel degelijk beter wat geld uit aan een op maat gemaakt zadel?ritjes van 100 tot 200 km zijn in het algemeen geen probleem,maar als je begint aan vakanties en ritten waar je dagelijks 250-300km op je motor zit uit zich dat toch in pijn in de benen en de rug.
Andalousie 09/2018
-
frederik
Re: vergelijken van zadels
doe jezelf een plezier en koop je een corbin zadel. je zal dan geen probleem meer hebben.bmwfreakske schreef:zou het mogelijk zijn enige ervaringen met allerhande merken van zadels hier eens neer te pennen,is wunderlich inderdaad zo goed?is het zadel van deca wel wat je nodig hebt?De voorstellen van artistiek zien er goed uit(het prijskaartje ook)of geef ik wel degelijk beter wat geld uit aan een op maat gemaakt zadel?ritjes van 100 tot 200 km zijn in het algemeen geen probleem,maar als je begint aan vakanties en ritten waar je dagelijks 250-300km op je motor zit uit zich dat toch in pijn in de benen en de rug.
-
de Ron
of doe zoals mijnen oudte zoon, trek enkele zwarte nylon kousen over hetgene je wil personaliseren, toot cool en is vervangbaar. Zoek een paar zeer stevige dames en vraag hun nylon kousen om over je zadel te trekken !! Geeft misschien enkele, reactie's o.a.
of
groetjes,
Ronny (ps. ik trok thuis al een nylon kous van haar gat, om de vliegen van mijn kuip te krijgen. Reultaat : even gevloek, kille billen, maar toch een propere moto !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ronny (the pig)
groetjes,
Ronny (ps. ik trok thuis al een nylon kous van haar gat, om de vliegen van mijn kuip te krijgen. Reultaat : even gevloek, kille billen, maar toch een propere moto !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ronny (the pig)
R1150RT van 2003, betrouwbaar beestje. Nu een 1200RT, hopelijk een even betrouwbaar beestje !
-
Iron Gonzo
en veel minder werk voor als de nood het hoogst isde Ron schreef:of doe zoals mijnen oudte zoon, trek enkele zwarte nylon kousen over hetgene je wil personaliseren, toot cool en is vervangbaar. Zoek een paar zeer stevige dames en vraag hun nylon kousen om over je zadel te trekken !! Geeft misschien enkele, reactie's o.a.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
of
![]()
groetjes,
Ronny (the pig)
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
bmwfreakske
-
motorprinsesje
-
motorprinsesje
-
Dirk Pauwels
Al eens bij Artistiek gekeken?motorprinsesje schreef:Hallo,
Kan iemand mij richtprijs doormailen voor het overtrekken van zadel?
Die motor dat ik wil kopen heeft blauw zadel maar is volledig lelijk geworden (efkes gegoogled en naar schijnt is daar wel probleem mee? )
dus zou het zadel int zwart willen laten overtrekken
groetjes
http://www.artistiek.be/zadelstoffeer.asp
Heb daar ooit eens een Honda Transalp zadel laten doen, was toen 150Euro, duur, maar was wel heel goed gedaan. Vraag eens prijs hé, ze kunnen ook verlagen en zo. Is in Sint Niklaas, +/- 80km van Geraardsbergen.
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
-
motorprinsesje
-
motorprinsesje
Gisterenavond mijn zadel binnengebracht bij kennis van mij, vanavond had ik het al terug...
en dit is het resultaat:

Chique hé... straks heb ik nog ne nieuwe brommer
en tis uiteindelijk leder geworden, ik had skai gevraagd maar hij heeft er leder overgezet. 
en dit is het resultaat:
Chique hé... straks heb ik nog ne nieuwe brommer
Laatst gewijzigd door motorprinsesje op 26 aug 2005, 00:03, 4 keer totaal gewijzigd.
-
Iron Gonzo
allee jongens
dat meisje doet haar best om haar motorfietsje terug in orde te krijgen en ze deelt haar ervaringen met ons.
ik denk niet dat er hier veel zijn die weten hoe nen F650 in elkaar steekt.
dank zij haar hebben we nu ook wat kennis bij.
oke: we denken volgens wetenschappelijke magazines om de 3sec aan sex. maar laat ons nu terug effe het rechte pad volgen.
trouwens proficiat met het tot nu toe al zelf gedane werk aan uw brommertje motorprinsesje.
dat meisje doet haar best om haar motorfietsje terug in orde te krijgen en ze deelt haar ervaringen met ons.
ik denk niet dat er hier veel zijn die weten hoe nen F650 in elkaar steekt.
dank zij haar hebben we nu ook wat kennis bij.
oke: we denken volgens wetenschappelijke magazines om de 3sec aan sex. maar laat ons nu terug effe het rechte pad volgen.
trouwens proficiat met het tot nu toe al zelf gedane werk aan uw brommertje motorprinsesje.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
YOwan
Beste Bart, Afghanistan doet U duidelijk geen goed.R1100RS schreef:we denken volgens wetenschappelijke magazines om de 3sec aan sex.
Om de 3 sec maar ?
't Wordt hoog tijd dat ge terug komt hoor
cu soon, doeiij
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
-
motorprinsesje
Nu ben ik 100% zeker, bestaat geen enkele man dat serieus is...dees schreef:Het ziet er daar een gezellige slaapkamer uit...is dat uw slaapkleed onder het hoofdkussen? Uw dekbed is dat beschreven met verzen van de koran?
Sorry, ik zal maar stoppen, maar ik ben nogal nen kerieuzeneuze...
schoon zadel ook
en neen, dat is geen slaapkleed, maar een pillow kussen...
-
pvde
- Contacteer:
motorprinsesje schreef:
Yep,
Oei, je gaat je toch niet bekeren tot het ....... geslacht, ala Eva Pauwels
Houdoe
Nu ben ik 100% zeker, bestaat geen enkele man dat serieus is...
Yep,
Oei, je gaat je toch niet bekeren tot het ....... geslacht, ala Eva Pauwels
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
humhum...een knuffelkussen.motorprinsesje schreef: een pillow kussen...
Als ik zo uw lederen zadel zie proef ik er ineens ook de geur van leder bij en denk ik spontaan ook aan lederen topjes en rokjes. Opeens zie ik mijzelf terug hoe ik als kind verliefd was op Suzy Quatro, in lederen overall, met de guitaar op haar lenden, lang geleden in toppop. Ik zoek meteen eens naar the 48- crash en the can the can in mijn muziekcollectie... Bedankt om mij even te laten dromen motorprinsesje.
Spannend zo een midlifecrisis
Laatst gewijzigd door dees op 20 aug 2005, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
groeten,
dees
dees