De checkingen die ik gedaan heb :
Zekeringen zijn allemaal goed
Kabelboom nagekeken en niets verdacht te zien.
Stekkers losgemaakt en weer verbonden ( ge kunt nooit ni weten )
Kontakt aan zijpikkel gedemonteerd en gereinigd
Alarm volledig gedemonteerd en originele bekabeling weer bevestigd zonder resultaat.
Wat ik zeker weet is dat de motor geen onsteking krijgt en benzine.
Ook het display van de olie,benzine en versnelling indicator werkt niet.
De relais van de motronic is vernieuwd echter zonder resultaat.
Alles werkt zoals lichten,pinkers, abs, contactslot.
Als ik de relais van de motronic overbrug hoor ik de injectiêpomp steken
dus de pomp is goed.
De relais die naast de motronicrelais bevestigd zit in de relaiskast heb ik ook overbrugd en dan werkt het display van de benzine,olie en versnellingsindikatie.Dus het display is ook goed.
Als ik beide relais overbrug wordt de startrelais aangetrokken en draait de startmotor rond.Dus de startmotor werkt ook.
Mijn redering is dat de beide relais niet aangetrokken worden bij aanzetten van het kontakt dat wel zou moeten gebeuren.
Deze relais worden waarschijnlijk gestuurd via de motronic.
Dus heb ik 2 mogelijkheden : ofwel is de motronic in een noodtoestand gevallen waardoor hij beveelt de motor niet te starten voor welke reden dan ook.
Of is de motronicstuurdoos naar de zak en te's te hopen van ni want da zal een kostelijk zaakje worden.
Is er iemand die weet hoe de motornic te resetten zonder uitlezingstoestel.De batterij ontkoppelen en zekering motornic verwijderen en eventjes wachten en dan de batterij en de zekering weer monteren en kontaktslot aanzetten is ook zonder resultaat.
Dus nog iemand suggesties want ik ben ten inde raad waar ik nog zou moeten naar kijken.En als ik er nog eens naar ga kijken zal het met de slijpschijf zijn

.Het is ne R1150 rt BJ: 2003 ( dubbele onsteking)
Greetz misterbean

Motorijden is geen ontspanning maar een inspanning.