Nu heb ik nog een 2e probleem; ik heb net een starcom aangeschaft. Spraakbegeleiding aanschakelen lijkt onmogelijk. Een gewone verbindingskabel geeft veel storingen; Garmin weet dit en raad een kabel met ontstoring aan. Doch via een dergelijke kabel komt er geen info door. Opnieuw raad gevraagd; lijkt een gekend probleem. Maar 1 oplossing, kabels aan elkaar solderen!!! Volgens garmin zouden de connecties met de europese kabels niet goed passen???!!! Weet iemand hier meer van?
En dan nog een 3e probleem. Heb mijn quest 2 gemonteerd met een sokkel van garmin. Werd door bmw gedaan en getest. Om de haverklap val ik zonder stroom. Doch werd mijn garmin rechtstreeks op de batterij aangeschakeld. Ook dit probleem zou door garmin gekend zijn, maar een oplossing kunnen zij niet geven. Ik denk maar beter tegen garmin te procederen. Zij lijken navigatietoestellen te verkopen met zeer veel moeilijkheden, moeilijkheden die zij verzwijgen en geen oplossing voor hebben. Kan iemand raad geven of hulp bieden?