GSA naar Honda AT
Moderator: GVN
GSA naar Honda AT
Ik heb een gsa 1250 en ik speel met het idee om naar de Honda AT 1100 over te stappen maar ik twijfel enorm. Zijn er hier nog mensen die daar ooit mee te kampen hebben gehad?
-
Relax
Re: GSA naar Honda AT
Ik ken alleszins één iemand, hij komt hier wel eens loeren, die ook een overstap heeft gemaakt naar Honda. Naar 2 zelfs, omdat de eerste permanent foutmelding gaf en waar hij amper aan rijden toe kwam. Blijkt achteraf dat de 2de hetzelfde probleem vertoonde (spokend dashboard, met alle gevolgen van dien). Hij rijdt nu een F850GSA.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Dit is toch een beetje klein, niet?
Ik heb zelf een RT1150 en GSA1150 gehad en nu een AT. Allemaal toffe bakken
.
En ik heb hier ook al BMW horrorverhalen gelezen.
En mijn zoon rijdt ondertussen ook,met een F900 GSA, en is toch vragende partij voor een proefrit
Vriendelijke groet, Jan
Ps: tis wel jammer dat hier zo weinig te beleven valt.
Ik heb zelf een RT1150 en GSA1150 gehad en nu een AT. Allemaal toffe bakken
En ik heb hier ook al BMW horrorverhalen gelezen.
En mijn zoon rijdt ondertussen ook,met een F900 GSA, en is toch vragende partij voor een proefrit
Vriendelijke groet, Jan
Ps: tis wel jammer dat hier zo weinig te beleven valt.
Ongetwijfeld vind je bij beide merken horrorverhalen. Ik heb mijn gsa1250 al 6 jaar en slechts 5600km. Motor is nog niet in de regen geweest en dat zal zo blijven, ik rijd dus rond de kerktoren en ik vraag me af of de honda mij zou kunnen bekoren.
ik heb er ook over nagedacht maar na een uitgebreide testrit toch tot het besluit gekomen dat een Honda ( zeker een heel goede motor ) geen BMW -boxer is en een 1300ASA gekocht
Ik heb de 1250 ooit gekocht om er de rest van mijn leven mee te rijden. Ik ben 67, dat zou moeten lukken.