MARC MOTARD schreef:Tot jullie spreekt een "very lucky motard"; ditmaal met de nadruk op
lucky want :
* in 2005 ben ik 8 dagen in de Schotse Highlands geweest, en slechts 1/2 dag regen gehad.
* dit jaar 9 dagen in de Highlands en slechts 1 buitje gehad van ongeveer 1 uur. Voor de rest 20 graden en meer ....
Zelfs op het Isle of Skye

!!!
Telkens was de reisperiode omstreeks de 1e week van mei.
Tis mo dajjet weet.
Normaal gezien gingen we ook één week vroeger, remember er was eerst een Ierland reis gepland maar door te weinig kandidaten is deze afgelast, dus heeft de inrichter onze al bekende Danny Schotland verschoven , en ook het lange we heeft een rol gespeeld he ,maar het zijn de mensen aldaar en de mannier waarop die het tof maakt, dan mag het regenen aan één stuk door ,ik wil terug en nu ik er al ben geweest kan ik dingen en zaken links laten liggen en me focussen op andere zaken die ik gemist heb dit jaar,
Ik vond het leuk weer of geen weer Dit was Scotland , en ik heb een foto naast het zwaard van William , wat wil een mens nog meer, we waren sober maar correct en vriendelijk en hulpvaardig, en ik ben blij voor sommige vriendschappen die ik daar gesloten heb, en ben blij dat er sommige onder ons er waren ,Paul en Nemy voor het gidsen en hun geduld,Johan en Caroline voor het eten en opzetten van de grote tent en zorgen dat de soep warm was en de koffie, Danny gewoon voor alles zonder hem zou het nog jaren duren eer ik het echte Scotland zou gezien hebben, ikzelfve voor de nodige commentaar af en toe hahahahahahah
Den Erik voor de pleister, de Harry voor de handschoenen, den Luc en Giselle voor de topcase,de Luc om me op mijn foute rijstijl attend te maken en hun vriendschap, den Trikke voor de sleutels om de topcase terug te zetten en zijn overvriendelijke lach en goed humur,George om zijn kalmte ,Luc om zijn resume over zijn rij en reiservaring van de dag ik lach plat van't lachen

Patrick voor zijn niergordel

Kevin over de discutie wie al dan niet een Janettenbak heeft

Franky om zijn eerlijke en gerichte uitspraken , gewoon goddelijk,Bruno een koele gast maar keitof en heel vriendelijk,Ludo die een keiknappe foto heeft van mij hahahahaha ,Walter die me heel attend maakte over het genieten van het leven en al diegene ik ik vergeten ben het spijt me heel erg maak me er aub attent op op de reunie die zal volgen hoop ik .
Ik dank iedereen die erbijwas om een reis die ik niet snel zal vergeten en ik hoop dat er nog veel mogen volgen
Zo moest er ff uit he lol
Ik hoop dat ik nu niet teveel commentaar ga krijgen he lol