John:
H4 BI-Xenon heb je van doen.
En dat is het pakketje van 163€? Of verfgis ik me dan...
Moderator: GVN
Vergeet niet dat elke lamp z'n eigen ballast heeft, en die moet je ergens kwijt.den Bullet schreef:Count me in![]()
Voor beide lampekes dus (1150 GS).

Je zal het niet geloven wat een verschil dat is.Chinto schreef:OK.
Dan mag je mij er ook alvast bij zetten.
Alvast heel erg bedankt John. Heeft er onlangs nog iemand gezegd da ge den beste zijt?
Hoe kunde het zo radendirk-sus schreef:Je zal het niet geloven wat een verschil dat is.Chinto schreef:OK.
Dan mag je mij er ook alvast bij zetten.
Alvast heel erg bedankt John. Heeft er onlangs nog iemand gezegd da ge den beste zijt?
Deze van mij is ook een 1100rt man man man wa een licht.
En of John de beste is das zeker da en een kratje Leffe van 6 is die man dol gelukig
Niet juist in dit geval. Zonder je te kort te doen.khwb851 schreef:ik weet niet of het echt zinvol is het grootlicht te vervangen door een xenon.
bij het ontsteken van de lamp moet die enige tijd opwarmen, en de lichtopbrengst neemt toe in deze periode.
in mijn auto, waar plaats genoeg is voor veel ballasten, zitten bi-xenonlampen, samen met H7 lampen, en die branden ook samen bij grootlicht, nét om dat dode ontstekingsmoment op te vangen als je een lichtflash wil geven
overigens is een bi-xenonlamp maar één lamp, waar bij grootlicht een metalen kapje verdraait, waardoor de lichtinval op de spiegels verandert.
groeten
khwb
'k Had dezelfde ervaring in Frankrijk.khwb851 schreef:na twee weken in frankrijk, waarvan sommige stukken afgelegd in de nacht (warmte) kan ik maar één ding zeggen....
zo'n xenon is de beste investering (én de goedkoopste) die ik deed voor mijn veiligheid
gewoon perfectkhwb