Waarschijnlijk ligt dit wel lager omdat ik hier spreek over een 850 cc.
Greetz
Moderator: GVN
Legt ge hem stil in de bergaf?Martin M. schreef:Je zal dit wellicht niet geloven maar ik spreek de waarheid![]()
Vorige maand in Zwitserland na 3 bergpassen achter de keizen, de bak nog eens "vol" laten lopen (Jürgen...jij weet wel wat ik bedoel met vollopen) en ik kwam op een gemiddeld verbruik van 4,44 L. Vorige zaterdag tijdens de rit Fruits du mer dezelfde handeling uitgevoerd en toen was het gemiddeld verbruik 4,91 L.
Goe é

Francis schreef:Maar de manne toch![]()
![]()
Ik versta da allemaal nie zenne ...![]()
![]()
![]()
Dat jullie aan zulke waarden komen![]()
![]()
R1200RT, zondag gaan tanken. 19 liter getankt. Had bijna 450 km gereden .....![]()
Mijn gemiddelt verbruik ligt dus STEEDS onder de 5 liter zenne. Al bijna 15000 km lang .. Hoe doen jullie da ????
Ik ben geen snelheidsmaniak, helemaal niet, dat geef ik toe.
Nu, ja, mijn madam denkt daar wel anders over hoor ....![]()
wat heb je daar nou aan om dat te weten cq. bij te houden ?Arnold schreef:ik haal met mijn 1150 RT over 20.000 km een gemiddeld verbruik van 5.29 ltr , ik hou alles al jaren zorgvuldig bij in een excel bestand , met mijn Pan European haalde ik over 70.000 km een gemiddeld verbruik van 5.26 ltr...
Maar zo ben ik wel te weten gekomen dat een neukbeurt tot 10 % gestegen is de afgelopen 20 jaar.Dwars schreef:wat heb je daar nou aan om dat te weten cq. bij te houden ?Arnold schreef:ik haal met mijn 1150 RT over 20.000 km een gemiddeld verbruik van 5.29 ltr , ik hou alles al jaren zorgvuldig bij in een excel bestand , met mijn Pan European haalde ik over 70.000 km een gemiddeld verbruik van 5.26 ltr...als ik wil rijden kost dat geld: benzine, banden, beurten wtf. nou en: je brengt toch ook niet in kaart hoeveel condooms (ingekocht tegen welke prijs) of hoeveel pintjes je in de kroeg achterover kiept??
vreemde hobby imo

Rare redenering mijns inziens...Dwars schreef:wat heb je daar nou aan om dat te weten cq. bij te houden ?Arnold schreef:ik haal met mijn 1150 RT over 20.000 km een gemiddeld verbruik van 5.29 ltr , ik hou alles al jaren zorgvuldig bij in een excel bestand , met mijn Pan European haalde ik over 70.000 km een gemiddeld verbruik van 5.26 ltr...als ik wil rijden kost dat geld: benzine, banden, beurten wtf. nou en: je brengt toch ook niet in kaart hoeveel condooms (ingekocht tegen welke prijs) of hoeveel pintjes je in de kroeg achterover kiept??
vreemde hobby imo
nogthans in de huisjes van licht zeden is de prijs gelijk en heb je de condoom voor nietsironjakke schreef:Maar zo ben ik wel te weten gekomen dat een neukbeurt tot 10 % gestegen is de afgelopen 20 jaar.Dwars schreef:wat heb je daar nou aan om dat te weten cq. bij te houden ?Arnold schreef:ik haal met mijn 1150 RT over 20.000 km een gemiddeld verbruik van 5.29 ltr , ik hou alles al jaren zorgvuldig bij in een excel bestand , met mijn Pan European haalde ik over 70.000 km een gemiddeld verbruik van 5.26 ltr...als ik wil rijden kost dat geld: benzine, banden, beurten wtf. nou en: je brengt toch ook niet in kaart hoeveel condooms (ingekocht tegen welke prijs) of hoeveel pintjes je in de kroeg achterover kiept??
vreemde hobby imo
![]()
Is ook een dure hobby aan het worden.
mijn "rare" redenering is bedoeld niet bedoeld om keet te schoppen: wel om wakker te schuddenMartin M. schreef:Rare redenering mijns inziens...Dwars schreef:wat heb je daar nou aan om dat te weten cq. bij te houden ?Arnold schreef:ik haal met mijn 1150 RT over 20.000 km een gemiddeld verbruik van 5.29 ltr , ik hou alles al jaren zorgvuldig bij in een excel bestand , met mijn Pan European haalde ik over 70.000 km een gemiddeld verbruik van 5.26 ltr...als ik wil rijden kost dat geld: benzine, banden, beurten wtf. nou en: je brengt toch ook niet in kaart hoeveel condooms (ingekocht tegen welke prijs) of hoeveel pintjes je in de kroeg achterover kiept??
vreemde hobby imo
Graag keet schoppen