Throttlemeister

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Opa

Bericht door Opa »

Yes,

Inmiddels is de throttlemeister binnen en heb deze gemonteerd. Ziet er wel cool uit :D

De cruise controil functie werkt perfect. Met duim en wijsvinger gas vasthouden en met de rest van je hand aandraaien. :mrgreen: Makkelijk en daarna
weer makkelijk te lossen door de gashandel terug te draaien. Dit had ik eerder moeten doen. Werkt perfect en maakt ontspannen rijden mogelijk!
koenraad

Bericht door koenraad »

Ik heb zo'n 'Throttle Rocker' op mijn handvat geplaatst.
Kostprijs 4,95 euro!!! Ik ben er ongelooflijk tevreden van. Gehaald bij Van Zeebroek op de Bergensesteenweg in Sint-Pieters-Leeuw.
Wunderlich heeft ook zoiets. 9,90 euro, te vinden bij Hein-Gericke.

Het is echt een superdingetje. 't Kost geen geld, het zit zeer goed vast, en met de pols losjes op het handvat kan je zalig cruisen!
Ik zal eens ne foto posten van het resultaat, 't is nie lelijk ze...

Afbeelding
Rudy

Bericht door Rudy »

Ik heb al een paar jaar de Throttle Rocker EN de cruise control van Wunderlich. Het was wat wennen en proberen in het begin, maar nu ben ik gewend, heb er nauwelijks erg in dat ze erop zitten en het is FANTASTISCH op de lange afstand - geen geknijp in het handvat en dus geen lam handje na een lange rit plus de mogelijkheid om eens wat te wapperen met de rechterhand.
Rudy
R1150RT (2001)
Plaats reactie