(s)Campi schreef:Wie heeft er hier spacecake gegeten![]()
![]()
![]()
Het raadsel was juist opgelost, en gij zet er al een ander op.
Moderator: GVN
Yep,(s)Campi schreef:Ik heb recent bij RAD een Givi-scherm gekocht (ben zelf ong 1m87), is al veel beter maar mocht nog hoger zijn voor me...dus ik denk dat jij best effe Secdam gaat testen...of dat ander Amerikaans merk, kan echter niet op de naam komen...

Ik ben zelf 2.03 meter en voelde de rijwind nogal tegen mijn borst en hoofd. Met het scherm in de hoogste stand kreeg ik al snel die stevige duw in de rug. Aangezien ik zo'n 4500 km / maand ermee forens heb ik daarom bij CB een scherm type 2 +7 inch besteld (na bestuderen van de 'scherm'-items op deze site. Waarvoor dank!). Omdat ik tijdens het rijden langzaam inzak en daardoor ook rugklachten kreeg, heb ik tevens zo'n ruggesteun besteld. Ok, beide item's zijn aan de prijzige kant, maar geloof me, meer dan waard!ronnymo schreef:Hey,
Sinds enkele weken ben ik de trotse eigenaar van een RT1150.
Als ik langere ritten doe, krijg ik een zere nek en schouders.
Ik ben bijna 2m groot en zet het (standaard) windscherm op hoogste stand. Mijn zadel staat nu in middenste stand, maar ik heb reeds alle standjes geprobeerd.
Heeft er iemand een aanbeveling om deze nekpijn te vermijden ?
Thx.
Ok, wat is 'meer info'? Hier mijn interpretatie(s)Campi schreef:Heb je wat meer info over die ruggesteun ?