Danny schreef:superbetrouwbaar... dat deinen van die Pan aan hogere snelheden is meer kopke dan realiteit en let op ik ben BMW fan in hart en nieren he maar die pan bolt dus echt goe... voor 't gooi en smijtwerk moet ie echter een beetje passen voor de Bé-ém maar wie rijdt er altijd op 't scherp van de snee he??
nee effe serieus je mag niet denken maar gewoon pakken waarin je zin hebt want 't zijn twee totaal verschillende motoren...
Zeg een BMW doet dus beter dan dit
http://onderhoud.luiemotorfiets.net/NL/ ... 316361.jpg
Als jij met u BMW nog steeds beweert lager sneller en wenbaarder te zijn dan ben jij net een grote zever raar want tegen dan zit u motor allang door de grond.
BMW groot imago, maar jue moet er heel veel technische problemen bij nemen, als normaal beschouwen.
Wat niet normaal is en heel duur.
Ken veel BMW rijders maar ken er geen een die mij kan zeggen dat hij 200 duizend kilometer rijdt, en door rijdt zondezr een probleem .
En zeker niet zonder olie bij gieten.
Dan mag je misschien iets grotere zij koffers hebben, maar je kan op reis niet meer laden.
Wegens de noodzaak aan een vooraad olie.
Trouwens u BMW met radio, waar zijn u twee op bergvakken vooraan???
Nu ja ik heb ook getwijfeld, maar weiger het tot normaal te beschouwen dat je geregeld technische problemen hebt en olie moet bij gieten.
Trouwens de wobbel treed enkel op met top-case zonder duo.
En dit aan hoge snelheden die je hier niet vaak doet.
En nog minder met u 1200 RT, want als die 200 rijdt is de koek ver op.
Een pan gaat nog een heel stuk door.
Snelheid is wel op een GPS toestel hey.