Of naar wat moet ik letten bij de aankoop van een 2dehands Topcase voor mijn Rek ?
Bedankt al om te reageren
Mvg. Bougimain
Moderator: GVN

Als je zeker bent dat de garagist een harde topcase bedoelde, ga dan terug met de vraag dit even te demonstreren. En als hij dan vertelt dat het over een softbag ging, vraag dan of hij die bagagerek niet wil terugnemen. En indien niet, maak dan voor jezelf uit of dit de dealer is die je in de toekomst nog wil bezoeken. Neemt hij de rek terug (je kan er altijd nog iets anders voor in de plaats nemen), ga dan eens op de site van Givi rondneuzen, daar zijn oplossingen voor jouw wensen, met passende beugels en rekken. En waarschijnlijk weer de helft goedkoper dan bij BMW. Drie voordelen en één nadeel aan zo'n koffer: rugsteuntje voor duo, steeds afsluitbare opbergruimte voor helm bij tussenstops, en de mogelijkheid om pizza-koerierdienst te startenbougimain schreef:Hey jurgen bedankt maar ik begrijp het niet mijn garagist zij mij dat ik met de originele bmw bagagerek wel kan een topcase plaatsen want dit is ook dit wat ik wou dan kon mijn vrouw daarop steunen met haar rug, maar zou je eens een fotoke willen plaatsen van zo een softbag & bagagerol please dat ik dit eens zie want dit ken ik niet.
bougimain schreef:...R1150R topcase BMW ?
Hallo "bougimain"
Bij het Duitse "hepco & becker" verkopen ze verschillende topkoffers, topkofferrekken en erg nuttige topkofferaccessoires voor uw r1150r.
Hun website: http://www.hepco-becker.de/
Ook een verkooppunt in België (Bikerszone).
mvg
Guido
Bedankt al om te reageren
Mvg. Bougimain :? :? :?