ik kan ergens een mooie 12OORS kopen, maar met die 130 pk ... moet ge tweedehands dan ook een dure BIV betalen ? Hoeveel zou dat zijn ?
Wie rijdt er met zoeen en wat betaalt die aan verzekering en wegentaks ?
Verbruik ?
Ervaringen ?
Thanks !
Kris
Moderator: GVN
Absolut niet.kris dakar schreef:Dat het een fantastische lange-afstandsraket is weet iedereen, maar is ie echt zo moeilijk in t stad ? In de file ?
Ik heb de 'afschrijvingstabel' met de relatie kW/vermogen op een Word documentje gezet.kris dakar schreef:Hello !
ik kan ergens een mooie 12OORS kopen, maar met die 130 pk ... moet ge tweedehands dan ook een dure BIV betalen ? Hoeveel zou dat zijn ?
Wie rijdt er met zoeen en wat betaalt die aan verzekering en wegentaks ?
Verbruik ?
Ervaringen ?
Thanks !
Kris
Als 'her' opstapper (na enkele decennia op minstens vier wielen (tenminste meestal tochkris dakar schreef:Bedankt voor deze reactie !
Toch een typisch BMW-trekje geloof ik : "de ene heeft het, de andere niet"
Maar als je er één hebt die het heeft ... is het moeilijk te verhelpen ...
Nog mensen met K1200RS ervaringen ?
Greetz !
Kris
bij mij staat er een verhoogd scherm op van WunderlichBeetje veel windgeruis met scherm in de lage stand (zo zie ik hem het liefst), maar dat zal wel aan mijn helm liggen.
Nu, wat die zit betreft, daar kan wat aan gedaan worden. Zowel het standaard stuur, de pedalen en het zadel zijn verstelbaar.kris dakar schreef:Om af te ronden :
heb vandaag proefrit gereden !
... maar nog iets te sportief van zit voor mijn nog herstellende rug![]()
Eens dat die weer in orde is echter... dan weet ik waar ik naar zal uitkijken !!!
Nog eens iedereen bedanken voor de suggesties, tips, ...
Greetz !
Kris