Opendeur Motoport Temse: scheet in een fles

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Pasquale
Berichten: 32
Lid geworden op: 18 apr 2007, 21:14
Locatie: Antwerpen

Opendeur Motoport Temse: scheet in een fles

Bericht door Pasquale »

Ronduit belachelijk: krijg je enkele weken op voorhand van Bikes and More een mail met de melding: Open house met voorstelling NIEUWE collectie Dane, Kushitani.. Ik dacht: het wordt tijd voor een kwaliteitsjas van Dane en ff kijken hoe de 2 nieuw toegevoegde modellen van Dane aanvoelen. Aldaar: niets van alles, niks nieuwe collectie van vernoemde merken. Het is gewoon een verdoken uitgestelde soldenaktie van de kleding die nog in de winkel hangt. Ze hadden ook erg weinig keuze van modellen en vooral van beschikbare maten. Verkoopsters babbelen veel, maar weten weinig over het gamma, gebruikte materialen, pasvorm etc. Mits voorschot kun je wel een bepaald model bestellen, maar dan is het een gok of ie wel past..
Daar zakt mijn broek van af: een particuliere koper die meer weet van een merk dan een officiële verkoper door louter ff te kijken op de site van desbetreffende fabrikant.
"Ik kom van ver om de NIEUWE collectie 2008 te bekijken" Reactie Motoport: "Je had ff moeten bellen.."

Tja.... :oops:
Kenny
Berichten: 71
Lid geworden op: 26 okt 2007, 20:19
Locatie: Nu in Amersfoort, NL. Van origine geboren en getogen in de buurt van New York, VS

Re: Opendeur Motoport Temse: scheet in een fles

Bericht door Kenny »

Dat is minder dan slecht klanten behandeling en service.
Het is korte termijn visie en henzelf om zeep helpen.
Gemotiveerde en geintereseerde klanten zoals jij gaan nu elders shopen.
Ik noem ze HUFTERS! :!:

Kenny
Always watch out for the other guy!
SBK_Mario
Berichten: 138
Lid geworden op: 06 feb 2007, 14:04

Re: Opendeur Motoport Temse: scheet in een fles

Bericht door SBK_Mario »

De eigenaar had vroeger een Motoportwinkel in Sint Pauwels.
Degene die hem van toen kenden staan van deze praktijken niet te kijken.

;) ;) ;) ;)

GRTZ Mario.
Werner Von C.
Berichten: 4288
Lid geworden op: 25 mar 2006, 22:21
Woonplaats: Grimbergen
Locatie: Vlaams Brabant
Contacteer:

Re: Opendeur Motoport Temse: scheet in een fles

Bericht door Werner Von C. »

Ben d'r ooit ook eens geweest...'k herinner me nog zijn uitspraak "...ség 'k ben nie met Bmw getrouwd zenne..."

Heb m'n RT dan maar elders gekocht... :silent:
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Pasquale
Berichten: 32
Lid geworden op: 18 apr 2007, 21:14
Locatie: Antwerpen

Re: Opendeur Motoport Temse: scheet in een fles

Bericht door Pasquale »

Allright, blijkbaar meer negatieve ervaringen met deze motorzaak? Nog maar opbeurende verhalen? :pirat:
Werner Von C.
Berichten: 4288
Lid geworden op: 25 mar 2006, 22:21
Woonplaats: Grimbergen
Locatie: Vlaams Brabant
Contacteer:

Re: Opendeur Motoport Temse: scheet in een fles

Bericht door Werner Von C. »

Alles is natuurlijk relatief, het is m.i. niet genoeg om adv deze opmerkingen deze zaak links te laten liggen, ben d'r zéker van dat er mensen zijn die wél goede ervaringen hebben...alsof wij elke dag 100% perfect zijn...maar 't is natuurlijk niét leuk als TS zulk iets te horen moet krijgen.

Een goede salesman zou z'n fout erkennen, en TS bv een kortingbon overhandigen als kleine tegemoetkoming...zo bouw je een relatie op met een potentiële klant...'t zal zijn dat ie klanten genoeg heeft zeker... :roll: :lol:
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Kenny
Berichten: 71
Lid geworden op: 26 okt 2007, 20:19
Locatie: Nu in Amersfoort, NL. Van origine geboren en getogen in de buurt van New York, VS

Re: Opendeur Motoport Temse: scheet in een fles

Bericht door Kenny »

Een goede salesman zou z'n fout erkennen, en TS bv een kortingbon overhandigen als kleine tegemoetkoming...zo bouw je een relatie op met een potentiële klant...'t zal zijn dat ie klanten genoeg heeft zeker...
Inderdaad is het nergens 100% ---100% van de tijd. Maar ik vind dat een klant die wat moeite doet om in de winkel te stappen heeft al een grote gebaar gedaan puur met zijn aanwezigheid.
Dan is het over aan de winkelier om z'n goedwillig klant te koesteren en niet zo nonchalant af the blazen. Mocht een probleem zich voordoen dan loop ik naar de eigenaar om te zien of hij dat ook best vindt of oplost want dat is eigenlijk degene die het meest belang bij klantentevredenheid heeft. Bovendien is het toch alleen maar fair om hem te informeren en de kans geven om alles recht te zetten. Vaak werkt dat heel goed en is er niets verder aan de hand.
De oude gezegde luid "Als er een probleem is... Vertel ons -- Als je tevreden bent, ga aub je vrienden vertellen."
Door selectief te zijn waar wij ons hardverdiende geld spenderen kunnen wij eigenlijk iedere dag met de portomonee onze stemmen uitbrengen en dat vind ik heel prettig. :grin:
Always watch out for the other guy!
Dirk Pauwels
Berichten: 4703
Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
Locatie: Sint Niklaas

Re: Opendeur Motoport Temse: scheet in een fles

Bericht door Dirk Pauwels »

't is dat het geen officiele BMW dealer is, anders was deze discussie op dit forum niet mogelijk geweest....Bij negatieve ervaringen met BMW dealers mogen nl geen namen genoemd worden, anders krijg je vd forumbazen een persoonlijke mail...
Wat B&M betreft: de eigenaar heeft idd voorheen een zaak gehad in SintPauwels, is er mee gestopt of failliet gegaan, geen idee. De zaak doet ook Triumph, heb 3 pogingen gedaan om er stukken te gaan halen voor de Bonneville, stond telkens voor een gesloten deur (op een normale werkdag en tijdens kantooruren)....Haal nu mijn Triumph spullen (niet dat ik er veel nodig heb want het ding gaat nooit kapot...)bij BMC in de buurt van Zelzate.
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Kenny
Berichten: 71
Lid geworden op: 26 okt 2007, 20:19
Locatie: Nu in Amersfoort, NL. Van origine geboren en getogen in de buurt van New York, VS

Re: Opendeur Motoport Temse: scheet in een fles

Bericht door Kenny »

't is dat het geen officiele BMW dealer is, anders was deze discussie op dit forum niet mogelijk geweest....Bij negatieve ervaringen met BMW dealers mogen nl geen namen genoemd worden, anders krijg je vd forumbazen een persoonlijke mail...
Een echte BMW dealer weet beter dan te gaan STUNTEN met onduidelijk reclames en STOTEN van zijn klandize !!!

Kenny
Always watch out for the other guy!
Relax
Berichten: 5688
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: Opendeur Motoport Temse: scheet in een fles

Bericht door Relax »

Jij hebt een deel van de topics van dit forum duidelijk nog niet gelezen. Net of de dealers van BMW altijd netjes zijn, laat staan BMW zelve...
I respect your opinion. But I don't give shit.
Kenny
Berichten: 71
Lid geworden op: 26 okt 2007, 20:19
Locatie: Nu in Amersfoort, NL. Van origine geboren en getogen in de buurt van New York, VS

Re: Opendeur Motoport Temse: scheet in een fles

Bericht door Kenny »

Relax Man,

Je hebt gelijk dat ik niet alle voorgaande topics heb gelezen.
En ik geef ook toe dat ontevredenheid OOK bij een BMW dealer bestaat.
Mijn punt is... dat het is de manier hoe een rechtvaardig klacht door een klant aangegeven is en
hoe de filiaalhouder dat voor hem oplost.
Is alles netjes dan prima.
Zoniet dan hoeft je niet terug te gaan.
In mij geval kent de BMW dealer mij doordat ik mijn motor bij hem heb gekocht en de lopende relatie maakt
andere transakties wat meer plezierig.

Kenny
Always watch out for the other guy!
mmmmaxxxx
Berichten: 191
Lid geworden op: 12 nov 2006, 23:14
Woonplaats: TEMSE
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Opendeur Motoport Temse: scheet in een fles

Bericht door mmmmaxxxx »

Pasquale schreef:Allright, blijkbaar meer negatieve ervaringen met deze motorzaak? Nog maar opbeurende verhalen? :pirat:
Ik ken die zaak deze zaak enkel, omdat ik daar mijn onderdelen koop voor mijn K1100 LT.
Ik kan je wel zeggen, dat Dirk echt moeite doet om mij te helpen voor het vinden van de juiste en originele onderdelen tegen een eerlijke prijs. Ik kan ook naar Raf Motorshop in Hamme rijden, maar dat is iets verder en zeker niet goedkoper. Wat de service betreft ivm verkoop en herstellingen van motoren, kan ik niets zeggen. Ik doe alles zelf. :grin:

Sluuuu Maxxx
BMW R1200 GSA 2008
Na regen komt
longontsteking
Afbeelding
wuiten
Berichten: 25
Lid geworden op: 20 okt 2006, 02:53
Locatie: achter de stoof

Re: Opendeur Motoport Temse: scheet in een fles

Bericht door wuiten »

Ik doe daar mijn gs op onderhoud. Heel content van. Hij heeft mijn gedacht geen groot assortiment motorkledij, ik vermoed dat hij zich concentreert op de verkoop en onderhoud van motoren Met het geven van eerlijke informatie kom je het verst. Als je ziet wat voor verhitte discussie dit hier los weekt...
Maar ja, zoals een wijze man ooit zei "opinions are like asses, everybody's got one" :wink:
Op de reis van het leven telt niet het doel maar wel de weg er naar toe. GS 1200
21#Joeri
Berichten: 228
Lid geworden op: 25 jul 2005, 22:15
Woonplaats: Antwerpenl
Locatie: Antwerpen

Re: Opendeur Motoport Temse: scheet in een fles

Bericht door 21#Joeri »

Dirk Pauwels schreef:'t is dat het geen officiele BMW dealer is, anders was deze discussie op dit forum niet mogelijk geweest....Bij negatieve ervaringen met BMW dealers mogen nl geen namen genoemd worden, anders krijg je vd forumbazen een persoonlijke mail...
*censuur* :@: bmw-mc-vl ...
R1200R ('16) + Street Triple R ('14)
Past: ZX-6R -> R1150GS -> R1100S -> K1200S -> 1098 -> R1200S -> R1200R -> M1100 EVO -> R1200S -> K1300S -> RSV4RR -> Stelvio NTX
Pasquale
Berichten: 32
Lid geworden op: 18 apr 2007, 21:14
Locatie: Antwerpen

Re: Opendeur Motoport Temse: scheet in een fles

Bericht door Pasquale »

Ben vandaag in Motor Center Rijen een Rukka All-Road gaan halen: dat is daar pas echte service! De juffrouw in kwestie kent het merk door en door en ze zijn daar bijzonder geduldig om voor de klant de juiste pasvorm aan te meten. Lang geleden dat ik zo'n professionalisme heb gezien...Heb wel eerst mijn beursnotering moetn bekijken voor deze aanschaf.. :cyclopsani:
lw068236
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 feb 2006, 20:52
Locatie: Moerzeke
Contacteer:

Re: Opendeur Motoport Temse: scheet in een fles

Bericht door lw068236 »

Ben al enkele jaren klant bij B&M. Ik heb daar een r1150r aangekocht waarvan ik tot op heden heel tevreden ben. Heb in het begin enkele probleemjes gehad omdat de Gimbel ombouw te laag en uit het midden stond. Is telkens onder garantie herstelt en zonder discussie. Toen ik echter een keertje op onderhoud ging was zijn bancontact defect. Ik had natuurlijk niet genoed cash bij (je rekent op je kaartje). Wou hij toch wel eerst dat mijn vrouw in Temse om cash reed. Ik stelde voor hem zijn rekening nummer mee te geven en ik zou het direct betalen met homebanking. Hij vertrouwde het blijkbaar toch niet helemaal, alhoewel ik er dus al een moto gekocht had. Ik was nadien meermaals teruggeweest voor kleine prutsedingen (remblokken, fluo-jasje met rits, buff...) Uiteindelijk heb ik toch gewoon de rekening meegekregen na aftekening van het dubbel. Ik was wel ontgoocheld dat hij niet wat meer vertrouwen had in mij.(zo onbetrouwbaar zie ik er ook niet uit dacht ik) Misschien is dit het gevolg van zijn faillisement in St Pauwels.
Heb bij thuiskomst onmiddelijk de rekening betaald. Ik weet niet of ik door dit voorval nog zal terugkeren. Ik moet wel zeggen dat ik van de onderhoudsbeurt toen wel tevreden was.
Een groot onderhoud: olie, kleppen regelen, synchroniseren+cardanolie: 340euro. (is dit de normale prijs of te veel??)
Het is mij inderdaad ook opgevallen dat hij veel gesloten is.
Ik overweeg over te stappen naar Leiemotors te Drongen. Dit is vlak bij mijn werk en ik kan van daaruit de bus nemen en 's avonds terug. Dan ben ik mijn motorfiets ook geen dag kwijt. Iemand ervaring met Leiemotors?

Groeten, Luc
sprint
Berichten: 2743
Lid geworden op: 13 jul 2005, 11:23
Woonplaats: Bambrugge-City
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Opendeur Motoport Temse: scheet in een fles

Bericht door sprint »

lw068236 schreef:Ik overweeg over te stappen naar Leiemotors te Drongen. Dit is vlak bij mijn werk en ik kan van daaruit de bus nemen en 's avonds terug. Dan ben ik mijn motorfiets ook geen dag kwijt. Iemand ervaring met Leiemotors?

Groeten, Luc
Ga er eens langs en overtuig u zelf :idea:
Doe de Jous de groeten :lol:
Marnix.

Afbeelding
dragon
Berichten: 96
Lid geworden op: 04 sep 2006, 20:27
Locatie: Ursel Knesselare

Re: Opendeur Motoport Temse: scheet in een fles

Bericht door dragon »

Mijn rockster komt ook van daar,geen ervaring met onderhoud daar ik bij de leiemotors
ga omdat het dichter in mijn buurt is.Klein onderhoud :105€ groot onderhoud moet nog komen .Wat kleren betreft;bij RAD heb je keuze en pasmogelijkheden teveel en goede service .
rocky
Pasquale
Berichten: 32
Lid geworden op: 18 apr 2007, 21:14
Locatie: Antwerpen

Re: Opendeur Motoport Temse: scheet in een fles

Bericht door Pasquale »

Enkele bedenkingen bij RAD: vb. Daytona vermeld hun als hoofddealer, toch hebben ze slechts enkele modellen en meestal oude collecties in voorraad met een zeer beperkt aantal maten. Van hun "topmerk" IXS verkopen ze enkel de low-end modellen en die al jaren achter liggen op de collectie 2008. Ik vermoed dat ze veel "onverkochte" stocks opkopen en ze zodoende "laag" kunnen prijzen..My 2 cents..
Eddy-K12
Berichten: 41
Lid geworden op: 02 feb 2007, 17:30

Re: Opendeur Motoport Temse: scheet in een fles

Bericht door Eddy-K12 »

Voor Motoport kledij best naar Breda , hebben alles in huis en NU in afslag.
K1200RS
JH.
Berichten: 3875
Lid geworden op: 24 feb 2006, 22:20
Locatie: rOeSeLaRe
Contacteer:

Re: Opendeur Motoport Temse: scheet in een fles

Bericht door JH. »

.. hoe dat dan nog mensen zonder kunnen rijden...?
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
Plaats reactie