http://www.youtube.com/watch?v=moUwQ_eb5sM[/video]
Moderator: GVN

WimLT schreef:Das al iets interessanter
pvdk schreef:ik denk wel dat er voor die prijs kandidaten zullen zijn. Afwachten hoe de reacties gaan zijn na de eerste leveringen.WimLT schreef:Das al iets interessanter
WILBIKE schreef:Hallo MGke,
Ik heb tot aller tevredenheid een Colorado voor al deze dingen, dus buiten jouw opsomming mag je gerust ook dit type vermelden hoor !
Groetjes,![]()
Wilbike
Hmmm hoop dat je gelijk hebt :maar geeft hij dan voorrang op de stem van de gps of de draadloze intercom...hopelijk beiden.Wat pvdk aanhaalt met geen in-uitgang ,wil hij zeggen dat er wss geen mogelijkheid bestaat om een headset mét bekabeling toe te laten.
Wat betreft die audio, dat klopt: Er is geen mogelijkheid om de Zumo 220 (of zijn houder) te verbinden met een bekabelde intercom (zoals een Starcom, Baehr of Autocom intercom). De Zumo 220 heeft geen audio in- of uitgang. Er kan enkel via Bluetooth gewerkt worden en dan ook alleen maar voor een draadloze headset en dus geen gsm.Marc Gs schreef:Ik had graag een tomtom op mijn moto gehad
Ik doe dat nu al enkele jaren voor àlle clubritten en dat wordt steeds makkelijker en makkelijker. Vroeger was dat nog een omslachtig werkje, maar een route converteren met Tyre duurt 2 seconden. Om ze dan nog wat te verfijnen (tussenpunten juist zetten) 10 minuten; om ze perfect te hebben (exact gelijklopend en eventueel wat punten herbenoemen zoals o.a. start en eindpunt), nog eens 10 minuten. Daarna heb je echt een zorgeloze rit voor de boegMarc Gs schreef:ik denk dat het omzetten van een garmin rit naar een tomtom rit te omslachtig is.