Een leuk reisje gewonnen in het voorjaar. Bij motorijders on tour. En ik moet zeggen het is een mooie prijs geworden. 3515 km motorplezier. Meer moet dat niet zijn.
Dag 1: De RT wordt om 400 uur in de morgen wakker gemaakt. De motor spint gewillig wat van de duo nog niet kan gezegd worden. Het weer is goed maar tegen Luik zakt de temperatuur tot een koude zes graden. Maar nadien stijgt deze gewillig en we hebben prachtig weer voor de rest van de 835 autostrade kilometers. In Au mijn vaste stek bij Nicole en Christian worden we dan ook goed ontvangen en om 1600 in de namiddag zitten we dan ook te genieten van een goede Sauna. De RT heeft zich bewezen als een zeer comfortabele kilometervreter.
Dag 2. De RT komt uit de garage gebold om een uur of negen in de ochtend. Deze keer krijgt hij 350 km bochten onder de wielen richting Karnten. Via de overbekende Hantenjoch en de Timmelsjoch gaat het via de Jaufenpas naar onze bestemming voor de komende dagen. We passeren ook nog even Maria Luggua een bedevaartsoord waar we goed weer regelen voor de komende dagen. Het MoHo hotel Gailtaler hof in Kotschach gelegen aan de Plockenpass is onze uitvalbasis voor deze week. De RT heeft mij weer verrast in de possitieve zin... ik betrap mij erop dat ik er zeer graag mee rij en stuurt als een fiets hoewel hij goed gepakt is en twee personen moet meesleuren.

Foto's dag 1 en 2 http://rusor.smugmug.com/Holidays/2010/ ... 2355_ZWPJY" onclick="window.open(this.href);return false;
GRTS Danny