Is een tijdje geleden dat ik hier nog eens een topic neer gepoot heb maar nu moet ik toch nog eens jullie deskundig advies inroepen.
Ik heb namelijk me een nieuwe gps gekocht een zumo 660 mijn oude gps zumo 550 heb ik overgelaten samen met mijn rt.
Natuurlijk dacht ik dat de overschakeling simpel ging verlopen maar niets is minder waar.
Veel heb ik als zelf kunnen oplossen maar dit probleem krijg ik geen kanten aan .
Ik heb de afgelopen jaren veel routes opgeslagen op mijn pc die ik normaal probleemloos op mijn zumo 550 kon overbrengen ; maar nu met mijn nieuwe 660 is dat niet zo evident.; als ik nu bvb een route wil overbrengen van map source naar mijn zumo 660 vraagt hij steeds of hij deze mag herberekenen maar met alle gevolgen vandien want dan is dat niet de exacte route die ik wil rijden zoals voorheen want die is volledig herberekenddus ook hertekend.
dit heeft te maken met oude en nieuwe kaarten ; maar hoe kan ik dat oplossen en in de toekomst zodat ik mijn oude routes kan gebruiken?
de meeste heb ik zelf gereden en van mijn 550 opgeslagen als route.
kan iemand me helpen aub??
alvast bedankt
groeten
Ronny