groeten
Remolie vervangen r1100rt
Moderator: GVN
Remolie vervangen r1100rt
Ik zit er al een tijdje mee in mijn hoofd om het onderhoud van mijn 1100rt zelf te doen. Ik zoek naar alle info die ik kan vinden over mijn motor. Deze week was het zover! Motorolie en filter vervangen,nieuwe benzinefilter,kleppen stellen en carbs.syncroniseren. Nu wil ik ook nog de remolie vervangen. Probleem: hoe vervang ik de olie die naar de abs(die onder de benzinetank zit)loopt. Ik vind wel een handleiding over de 1150, maar dat zou dan weer net iets anders zijn.
groeten
groeten
vergeet die ABS, gewoon doorpompen naar de klauwen alsof er geen ABS is, enkel bij demontage van het systeem dien je ook aan de ABS module te ontluchten...
dat iedereen me nu de uitleg bespaart van er blijft vuile olie in de ABS module zitten??? ik heb onlangs eentje helemaal opengeschroefd en daar blijft dus niks in achter he...met geen mogelijkheid !!
wat je wel doet is de zuigers helemaal naar achteren duwen en blokkeren (blokje hout ofzo) en dan het reservoir leegzuigen en verse oli doorpompen en beter kan het niet gedaan worden...
dat iedereen me nu de uitleg bespaart van er blijft vuile olie in de ABS module zitten??? ik heb onlangs eentje helemaal opengeschroefd en daar blijft dus niks in achter he...met geen mogelijkheid !!
wat je wel doet is de zuigers helemaal naar achteren duwen en blokkeren (blokje hout ofzo) en dan het reservoir leegzuigen en verse oli doorpompen en beter kan het niet gedaan worden...
-
flyingbrick