Dat is daar kassa kassa zulle
Let dus op uw snelheid als ge daar moet zijn
Moderator: GVN

Hopelijk niet gevolg door een "foutje" van de administratie en pv toch doorgestuurdFrank K schreef:Oeps, foutje van de electronica.

Inderdaad, en om de 100 meter verkeersdrempels (liefst 30 cm hoog) afgewisseld met Zone 30 borden. Uiteraard overal éénrichtingsverkeer met betonnen bloembakken en donkere ijzeren paaltjes in de bochten. Vergeet ook de riooldeksel niet dichtbij de ideale lijn, kwestie van de motards ook wat fun te bezorgen. En ja ook 'fietssuggestiestroken' in rode verf, liefst spekglad. Je ziet, ik heb hier in Gent goed opgelet en kan dit mobiliteitsbeleid met jullie delen.John schreef:Bedenk even dat de beleidsmensen nu eenmaal anders denken dan een doorsnee burger. Dus.
...laat nu iedereen tegen 30 per uur rijden. Dan is de kans bij een frontale aanrijding met een tegenligger al vele malen groter om er met lichtere verwondingen van af te komen.
Laat iedereen slechts 20 per uur rijden en de problemen zijn opgelost! Voila sé mannekes. Zo simpel is da
die rode stroken dienen om de weg af te bakenen als de wielerterroristen de zondag naar hun werk rijden.Xavier schreef:Inderdaad, en om de 100 meter verkeersdrempels (liefst 30 cm hoog) afgewisseld met Zone 30 borden. Uiteraard overal éénrichtingsverkeer met betonnen bloembakken en donkere ijzeren paaltjes in de bochten. Vergeet ook de riooldeksel niet dichtbij de ideale lijn, kwestie van de motards ook wat fun te bezorgen. En ja ook 'fietssuggestiestroken' in rode verf, liefst spekglad. Je ziet, ik heb hier in Gent goed opgelet en kan dit mobiliteitsbeleid met jullie delen.John schreef:Bedenk even dat de beleidsmensen nu eenmaal anders denken dan een doorsnee burger. Dus.
...laat nu iedereen tegen 30 per uur rijden. Dan is de kans bij een frontale aanrijding met een tegenligger al vele malen groter om er met lichtere verwondingen van af te komen.
Laat iedereen slechts 20 per uur rijden en de problemen zijn opgelost! Voila sé mannekes. Zo simpel is da
Nee, alle gekheid op een stokje. Wie denkt dat allemaal uit?
Ik denk van wel!(blijkbaar toch niet!las ik hier op t'forum!)lucsa schreef:Is die snelheidsbeperking in de tunnel 24 op 24 geldig? Ook in het weekend?
Ik pleit er momenteel voor om in onze zone een "deskundige" te raadplegen mbt motorgerelateerde situaties in het verkeer. Minstens onze eigen motorrijders raadplegen, die hierbij hun ervaring kunnen ter beschikking stellen.Xavier schreef:Inderdaad, en om de 100 meter verkeersdrempels (liefst 30 cm hoog) afgewisseld met Zone 30 borden. Uiteraard overal éénrichtingsverkeer met betonnen bloembakken en donkere ijzeren paaltjes in de bochten. Vergeet ook de riooldeksel niet dichtbij de ideale lijn, kwestie van de motards ook wat fun te bezorgen. En ja ook 'fietssuggestiestroken' in rode verf, liefst spekglad. Je ziet, ik heb hier in Gent goed opgelet en kan dit mobiliteitsbeleid met jullie delen.John schreef:Bedenk even dat de beleidsmensen nu eenmaal anders denken dan een doorsnee burger. Dus.
Nee, alle gekheid op een stokje. Wie denkt dat allemaal uit?
Woon in Bornem in den Boskant,dit is een Agrarisch gebied(dwz boerenwegskes)ik kan me er enorm aan storen dat deze weg meer en meer begint te dienen als sluipweg om de drukkere wegen en de verkeersremmers (meestal"Johny's "met uitgebouwde auto's)te mijdenXavier schreef:Relax, vind ik nou echt eens goede input! Soms vraag ik me ook af of de controlerende instanties zelf wel de openbare weg gebruiken. Hopelijk wordt er naar je suggestie geluisterd.
De hele zooi begint in elk geval op mijn systeem te werken. Heb dan ook een beetje goede input aan onze minister geschreven. (Zij die willen kunnen mij vervoegen: kabinet.peeters@vlaanderen.be)Xavier schreef:Relax, vind ik nou echt eens goede input! Soms vraag ik me ook af of de controlerende instanties zelf wel de openbare weg gebruiken. Hopelijk wordt er naar je suggestie geluisterd.

Gaan ze daar nu godverdomme ook al flitsers in zetten !!!Stoffel schreef:En die had iets met windmolens ...Frank K schreef:Jaren geleden was er nog zo iemand . Don Quichotte...![]()
![]()