Nog maar eens een bevestiging uit de praktijk dus!!!wemalo schreef:Op mijn werk beheer ik het wagenpark. Bij alle leasingwagens wordt er geen oliewissel gedaan. Als het olielichtje brandt, langsgaan bij de garage en bijgieten. Het oudste voertuig is volgende maand 2 jaar en heeft ondertussen 170000 km zonder problemen. Een particulier moet echter om de 15 000 km of 1x per jaar een oliewissel laten uitvoeren. Voor mij is het alvast duidelijk.
De consument is er om uitgeperst te worden
Gelukkig worden we met z'n allen, heel snel, veel slimmer en zullen we deze handelaars ten gepaste moment met gelijke munt kunnen terugbetalen! Allemaal sjoemelen ze er maar lustig op los, ongeacht of ze frieten of olie verkopen en dan maar sjacheren dat de mensen geen vertrouwen meer hebben in de economie. Raar e?
Uit die Duitse reportage kwam wel duidelijk naar voor, dat we deze fraudeurs heel eenvoudig kunnen raken, waar het pijn doet. Hun portefeuille!
45.000.000 oliewissels aan pakweg 100€, da's muchos dineros voor Duitsland alleen! Europees, nog meer dinero's en als die naieve Amerikanen nu ook eindelijk eens wakker worden, hebben we ze bij hun kl...
Er gaat nog veel veranderen op korte tijd denk ik, hoge tijd om eens aan die grote bomen te gaan schudden!
Grtz kurt!